Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ledpar vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ledpar vraag

Iemand al gewerkt met de ledpar 64 van HQ power model VDPLP64B2
    Zijn die evenwaardig aan de ledpar pro 64 van american dj?

Ik kan er 20 kopen, ik heb een bod gedaan van 500 euro, maar hij wil er voorlopig nog 700 euro voor, met een beetje geluk zakt hij nog.

Het enige nadeel is dat je er geen filter kan gebruiken wat bij de ADJ wel kan.

Niemand ervaring de met de ledpar 64 van HQ power model VDPLP64B2
    Ik kan er 20 stuks kopen voor 550 euro en 2 sixbars voor 150 of ik koop er extra bij parren die ik nu gebruik ADJ led par pro 64 ?

Ik heb enkel ervaring met de led par van ADJ en zou eens willen weten hoe de kwaliteit van de HQ power is.

Comment

Tja het is HQ, heeft dus niet zon goede reputatie maar dat zegt niks over het product.
      Heb rookmachines van HQ en die zeen zeer degelijk, niks op aan te merken. Net zoals showtec minder-goede spullen heeft maar ook hele goede.

Misschien kun je je ook afvragen: "Waar heb ik nog eens 20 extra ledparren voor nodig?" Je hebt al voldoende licht voor een leuk showtje, heb je heel vaak zo veel meer nodig?

Comment

Ik heb ze niet echt nodig maar ze kunnen een leuke toevoeging zijn om muren uit te lichten en zo een zaal een speciaal accent te geven, ik wou ze kopen omdat ze scherp van prijs zijn.

EDIT: ik kan ze delen met een andere persoon, dus elk 10 voor 250 euro lijkt me een scherpe prijs en te zot om te laten liggen, een parretje kan je altijd gebruiken.
        Last edited by Mol; Wednesday-16-05-2012, 13:14.

Comment

Voor wat muurtjes uit te lichten voldoet eigenlijk iedere ledpar wel als je niet echt eissen stelt. Dan is dit natuurlijk niet duur.

Comment

Working...
          X