Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koollight 40 MW Performer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koollight 40 MW Performer

Koollight 40 MW Performer

Deze week gekocht en meteen na aansluiting problemen met de DMX functie.
    Als ik hem op DMX zet en zelf een figuur uit kies blijft die dit maar enkele seconden vol houden, daarna gaat die over op een willekeurig ander figuur.

Ik dacht eerst dat het aan mijn nieuwe controller lag maar die werkt prima! Het zelfde probleem doet zig namelijk ook voor op mijn andere controller die ik al een tijd langer heb.
    Op die controller heb ik al een tijdje die green ghost laser, deze werkt er perfect op. Alleen de koollight performer totaal NIET.

Het lijkt wel of die van zelf steeds terug springt van DMX naar automatisch programma.

Iemand een oplossing ? Of is dit normaal voor deze laser...

Blijkt het dat het niet kan worden verholpen zal ik hem terug sturen en hopen op wel een goeie laser. (had ook verwacht een green ghost laser binnen te krijgen)

Gr,

Ghost Green en Koollight Performer zijn als het goed is precies hetzelfde, echter met andere opdruk en ander doosje.
    Ik heb zelf de Ghost, en daarbij moet de DMX-waarde van kanaal 1 tussen de 60 en 120 liggen, even uit mijn hoofd, om hem via DMX te sturen.
    Terugkomend op jouw probleem, sommige tafels kunnen wel eens een beetje sjoemelen met waardes, waardoor deze soms verspringen. Wellicht dat je de waarde een stukje over de grens moet zetten om je DMX-modus te behouden, heb je dat al geprobeerd?

Comment

Ik heb hier ook een ghost green, deze doet het perfect!

Wat je zegt heb ik geprobeerd al eerder maar dit werkt ook niet. Hij blijft wel in zijn DMX functie staan alleen speelt die 3 a 4 figuren af inplaats van 1. Ik zet hem op een figuur daar blijft die enkele seconde op staan en dan gaat die naar een ander figuur en zo blijft die door gaan. Ook heeft die geen willekeurige volgorden in deze figuren, als ik hem namelijk opnieuw op 1 figuur zet knalt die weer op andere figuren dan dat die voor heen deed.

Zit btw wel verschil in de ghost green en performer, 1. andere figuren 2. ghost kan je snelheid van je figuur regelen bij de performer niet 3. de ghost kan je de figuren nog aanpassen of je echt een groen vlak wil of meer kleine stralen, dit kan de performer ook niet. performer kan je instellen op DMX/muziek/auto, figuur kiezen, en hoogte of naar rechts/links laten gaan.

Comment

Vreemd, en je hebt wel precies de waarde ingevoerd die de handleiding aangeeft?
        Of staat je tafel op 0-100% in plaats van 0-256? Dat zou naar mijn weten nog de enigste mogelijkheid kunnen zijn..
        Ook al geëxperimenteerd met andere waardes?

Comment

Ja heb het goed ingesteld (dat is wel precies het zelfde als de ghost :P) ook de tafel staat goed. Ik stuur namelijk ook 2 scanners aan ermee en de ghost laser die gaan allenmaal perfect! daarom dacht ik zelf eerst dat het aan mijn nieuwe tafel lag maar dat blijkt ook niet zo te zijn, op 2 VERSCHILLENDE tafels heb ik 1 en het zelfde probleem..

In de handleiding staat ch1 - mode - 64 tot 127 is DMX daar staat die op reageert die ook op alleen blijft die niet op 1 figuur staan als ik hem daar wel op instel.

Ook met een chase die van de ghost is pakt die telkens andere figuren, scene 1 heeft die bvb eerst figuur 1 dan de 2e keer staat die op figuur 3 in scene 1..
          Last edited by biohazard; Wednesday-08-04-2009, 18:07.

Comment

Ik moet zeggen, ik vind het maar vreemd. ;)
            Ik denk dat je het beste eens contact kunt opnemen met Bax-shop.nl of de winkel waar je hem hebt aangeschaft, als je er nog garantie op hebt.

Comment

Heb hem van hier, en is pas sinds gister binnen gekomen. Garantie heb ik dus nog wel maar wil eerst zeker weten of het niet aan me zelf ligt ;-)

Comment

Zou een productiefoutje kunnen zijn, of een ander vreemd storinkje. Ik denk niet dat het aan jou of je tafel ligt, aangezien alles zou moeten werken zoals het moet.

Comment

Working...
                X