Announcement

Collapse
No announcement yet.

Showtec led par 56 short mijn blauwe led strips vallen uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zeg altijd maar zo: "Alles wat beweegt, geluid maakt of té goedkoop is van Showtec komt er bij mij niet meer in". Ooit 4 led-parren aangeschaft van Showtec. Al snel vielen er blauwe LED's uit en na een paar weken was van één par al het blauwe kapot. Nog geen week later viel de helft van de rode er bij een andere uit. Ik heb ze toen eens buiten gebruikt, en toen het een beetje begon te plensen heb ik het binnen gehaald. Resultaat? 2 parren kapot. Helaas geen garantie want ze kwamen van een executieverkoop.

Comment

Showtec LED parren, de 56 short, daar raad ik totaal niet van aan om ze tweedehands of van een markt oid zonder garantie van te kopen. Daar ga ik toch het risico niet voor nemen, want met 2 parren had ik in het begin ook wel problemen, en ik denk dat iedereen dat wel eens krijgt met die parren. Heb je ze dan zonder garantie, vette pech, par weg. Nu heb ik dus wel 4 goede, je moet maar het geluk hebben dat je de goede hebt. Toch wel een tip: neem ADJ parren.

Comment

Ook maar even naar de juiste categorie verhuisd.

Comment

Om even terug te komen op de topic titel, ik heb gisteren op een feestje ook een beetje last gehad met mijn Showtec LED par 56. Van een van de ledparren ging een rijtje rode LED's knipperen, toen uit, en daarna zoals het moest tijdens het kleuren faden...
          Komt dit meer voor?

Comment

Working...
          X