Announcement

Collapse
No announcement yet.

Showtec led par 56 short mijn blauwe led strips vallen uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Showtec led par 56 short mijn blauwe led strips vallen uit

hey,

Ik heb het volgende probleem ik heb 2 parren van showtec.
    Alleen nu gaan van die 2 parren de blauwen letjes stuk!
    Ik weet niet of het hoort zodra je ze aan zet dat ze eerst een flits doen en uit ook? De stekkers waar ze in gaan is gewoon geaard stopcontact maar zodra ik ze aan of uit doen flitsen ze 1 keer!?

help mij pleas!!!

Als je een dmx kabel ertussen hebt zitten, haal hem eruit, en doe er weer in, of vervang door een ander. Stroomkabel in en uitpluggen. Nog steeds niet goed? Dan moet je waarschijnlijk een nieuwe kopen. Waarschijnlijk is er dan namelijk een draadje stuk dat zegt wanneer er blauw moet komen.

Comment

Ik heb allerij dmx (geen microvoon) kabels geprobeert dus daar kan het niet aan liggen.
      Maar wat bedoel je/u met een nieuwe kopen een printplaat of dmx kabel

Comment

een nieuwe lamp.

En zeg maar jij/je, je bent namelijk (waarschijnlijk) ouder dan ik.

Comment

De flitsen bij het aan/uit gaan heb ik ook, wel eens meer gezien. Hoort volgens mij gewoon.

Comment

Niet als er daarna niks meer gebeurt...

Comment

Originally posted by DJMa5treat View Post
              een nieuwe lamp.

En zeg maar jij/je, je bent namelijk (waarschijnlijk) ouder dan ik.
              Ik ben 16

Comment

Originally posted by DJMa5treat View Post
                Niet als er daarna niks meer gebeurt...
                Nee, dan hoort het idd niet.

Maar ik denk dat de ts het bij de flits niet meer over het blauwe had. Gebeurt bij mij altijd, die flits. Nog nooit problemen mee gehad.

Comment

En hij is 12!

Comment

EDIT: Laat maar, Jan zei het al :P

Comment

Oke maar als het hoort dat die aan en uit flitst wat is dan het probleem dat de blauwe ledjes stuk gaan slechte verbinding ofzo

Comment

Originally posted by DJ Bass View Post
                        Oke maar als het hoort dat die aan en uit flitst wat is dan het probleem dat de blauwe ledjes stuk gaan slechte verbinding ofzo
                        Dat zal waarschijnlijk in de lamp zelf zitten. Zal niet aan een kabeltje liggen. Alhoewel, haal alle DMX kabels er eens uit en doe eens wat dipswitches omhoog en naar beneden (wel eerst dipswitch 10 aanzetten ;)) Of doe ze allemaal omhoog, dan moeten alle ledjes werken.
                        Dus doe de par in een stopcontact, zet alle dipswitches omhoog, en kijk of de blauwe ledjes het nu wel doen.
                        Is dit niet zo? Dan vermoed ik dat het in de LED par zelf zit en zou ik ze terugsturen naar bax (of een andere winkel waar ze gekocht zijn)

Comment

12 JAAR! geinig.
                          Maar als het (hoort dat hij aan en uit flikkert). wat is dan het probleem met de blauwen letjes. maakt die dan slecht kontakt dat ze dan stuk gaan ofzo???

Comment

sorry voor het dubbelen bericht!!!

Dat met die dipswitch heb ik al eerder geprobeert maar elke keer het zelfde probleem.
                            Ik heb ze trouwens niet nieuw gekocht maar op houten als je er mee bekend ben.
                            Maar als ik nou (gewoon) nieuwe printplaat koop van showtec is dan het probleem opgelost of begint het gezeik dan weer verolgens opnieuw???

Comment

Er is een handige tool waarmee je geen dubbele berichten hoeft te plaatsen: de EDIT-tool. Probeer maar eens ;)
                              Als je een nieuwe printplaat koopt moet je hem er ook nog inzetten he :)

Comment

Working...
                              X