Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lichtset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lichtset

Hoi Allemaal!

Ik wil gaan inversteren in Licht:

Wat ik wil hebben is:

2x Movingheads
    4x Scanners
    8x Led Par
    1x Rookmachine

Lichtsturing

En 2 meter truss

Ik heb totaal een budget van 2000 euro, iets meer kan meer niet te veel. Wat raden jullie mij aan voor zn budget en icm welke Software / Lichtsturing

Voor dit budget zou ik met deze eissen gaan kijken naar echte budget spullen. Anders ga je het gewoon niet redden.

Ik weet niet of je al truss hebt maar anders ag je het niet halen met je 2 meter. Daar ga je nooit alles opkrijgen.

Ik weet ook niet of je al wel kabels hebt en statieven? Als je dit ook nog niet hebt zou ik de moet opgeven. Dan ga je nooit al je eissen halen. Of je moet naar zoals ik al zei het echte aller goedkoopste budget gebeuren moeten gaan kijken.

Ik zou me eissen wat bij gaan stellen. Neem gewoon een aantal goede ledparren. Neem hier 2 scans bij. Een goed setje statieven en wat truss en je bent klaar. Dit kun je in de toekomst dan nog altijd uitbreiden.

Comment

1x American DJ Dura Truss
      4x American DJ Mega Tri Par Profile
      2x Showtec Phantom 25
      1x Sunlite Suite 2 + Elation MIDICON DMX systeem.

(In plaats van de Phantom 25 movingheads kun je ook 2x de American DJ Innoroll of JB Systems LED Victory Scan nemen.)

Er van uitgaande dat je een laptop beschikbaar hebt waar je de DMX software op kunt draaien, heb je hier een mooie set aan. Reken nog een 100 á 150 euro voor kabels, haken, safeties en accessoires bij en je hebt een zeer strakke basis-set die nét iets boven je budget uit komt. :)
      De Tri Par Profile parren zijn behoorlijk fel, aan vier stuks heb je wel voldoende. Kun je later natuurlijk uitbreiden naar 8 stuks. Movingheads kun je er later ook altijd nog 2 voor nemen. Zelfde geldt voor een rookmachine. ;)

Comment

Working...
      X