Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kant en klare ILDA shows?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kant en klare ILDA shows?

De afgelopen tijd heb ik geen tijd meer gehad om ILDA shows te maken, nou vroeg ik mij; is het mogelijk om ergens gratis ILDA shows te downloaden. Uiteraard is afgestemd op de muziek een must. Ik heb Google afgezocht, maar ben helaas op niks uitgekomen.

Ik denk niet dat het gratis kan, zie de vrrag zo:
    Wil jij iets voor mij doen wat veel werk is, en wil je dat gratis doen?
    Aan een onbekende. Dus misschien voor geld wel, maar je zult er anders toch wel wat tijd in moeten stoppen.

Comment

Originally posted by DJMa5treat View Post
      Ik denk niet dat het gratis kan, zie de vrrag zo:
      Wil jij iets voor mij doen wat veel werk is, en wil je dat gratis doen?
      Aan een onbekende. Dus misschien voor geld wel, maar je zult er anders toch wel wat tijd in moeten stoppen.
      Zo zie ik dat niet, er bestaan ook wel genoeg gratis libary's voor VJ video's. Ik vraag ook niemand om het speciaal voor mij te maken... en er zijn ook vast wel mensen die shows uitwisselen.

Comment

Kijk, dat is iets anders, ruilen.. Maar dan nog, dat eerste, ook al zijn ze al gemaakt, dan is het niet gek dat er nog steeds geld voor wordt gevraagd. Is met muziek net zo.

Comment

De community van HE Laserscan heeft aardig wat muziekgesynchroniseerde shows online staan. Nadeel is wel dat die voor Showeditor ontworpen zijn.

Comment

Originally posted by Rick View Post
            De community van HE Laserscan heeft aardig wat muziekgesynchroniseerde shows online staan. Nadeel is wel dat die voor Showeditor ontworpen zijn.
            Dus deze zouden bijv. niet op Phoenix werken?!

Comment

Ik weet niet of je ze kunt inladen, je kunt het in ieder geval proberen.

Comment

Dat zal ik dat is een keer proberen. Hierna laat ik weten of het gelukt is, of niet.

Comment

Working...
                X