Announcement

Collapse
No announcement yet.

advies: Licht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

209 hè ;) Maar ik zou wel wat geduld hebben. Wacht een paar dagen, dan wordt ie vast verlaagd. Ik heb wel eens eerder aangegeven dat een concurrent een lagere prijs had, en in 2 dagen was het veranderd.

Comment

Beter!!

Maar dat weet ik wel zeker dat de prijs verlaagd word door BAXSHOP. Zo vriendelijk zijn ze wel ;)
      Last edited by DJ sjamou; Friday-08-06-2012, 23:09.

Comment

Niet altijd kunnen ze mee met de prijs. Echter als je hem besteld daar waar hij 40 goedkoper is, moet je wel langer wachten. Want die komt toch uit DE? Reken dan toch op een weekje al het meezit..

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
          Niet altijd kunnen ze mee met de prijs. Echter als je hem besteld daar waar hij 40 goedkoper is, moet je wel langer wachten. Want die komt toch uit DE? Reken dan toch op een weekje al het meezit..
          dan wacht ik nog liever hoor.
          Last edited by DJ sjamou; Saturday-09-06-2012, 11:45.

Comment

Je kan (meestal) wel gewoon dan 40 euro goedkoper kopen bij de BAX, maar niet altijd wordt de prijs in de shop ook meteen verlaagd! Maar om dan bij de C O N R A D te kopen is niet heel erg beleefd, ga dan ook om advies vragen bij c o n r a d. EN niet bij de BAX shop forum.

Comment

Het is nog minder beleefd om hier de naam van de concurent te posten en dan nog in GROTE letters.

Comment

Had hem even gekopieerd en geplakt, alleen om aan te geven dat het niet erg beleefd is!

Comment

Ik heb net een mailtje binnengekregen dat ze de prijs zo snel mogelijk gaan aanpassen, dus je kunt hem straks bij bax kopen voor een lagere prijs dan bij *****

Comment

Als je hem gelijk goedkoper had gewild had je dit ook even in de chat kunnen zeggen. Dan zal de medewerker van bax even overleggen met zijn baas en dan krijg je een factuurtje met 209 euro.

Comment

Hallo, ik ben Robin en ben 14 jaar,

Ik heb een kamer van 4 bij 5 meter en 4 meter hoog,

Ik heb een duratruss van 3 meter met 4 led parren en 1 american dj led pulse (helaas geen dmx)
                      Ik ben berijd een budget open te stellen van 350 euro,
                      maar ik zou graag willen weten wat zouden jullie doen ?
                      ik zat zelf te denken aan de BAX TDC 808
                      maar wat kan ik er nogmeer bijnemen?
                      ik heb al een dmx controler en dmx kabels zat dus daar maak ik me geen zorgen over,
                      ik hoor graag van jullie wat jullie zouden kopen

Comment

Ik zou even een ander topic openen, want een topic kapen is niet zo netjes.

Ik zou met dat budget kijken naar 2 scanners.

Deze passen nog in je budget. Ik heb zelf eenzelfde scanner gehad van HQ power, is een prima ding. Ze klingen alleen als een stofzuiger. http://www.bax-shop.nl/scanners/euro...t-details.html

Maar deze heb ik nu, is een stuk beter dan de ts7b. Is led en een stuk stiller. Is alleen net boven je budget. http://www.bax-shop.nl/scanners/euro...t-details.html

Comment

Beste mensen,

weten jullie hoe ik die kls 200 monteer aan mijn lichtbrug welke haken heb ik nodig en hoe monteer ik het

ik krijg hem namelijk morgen binnen

Comment

Deze vraag stond toch ook al in een ander forum?
                            Dit kan je alleen doen met 2 g-haken, aan de bovenkant op de KLS bar zitten 2 bouten, deze haal je los en doe je door je G-haak heen en schroef je ze vast, en dan kan je ze zo vastzetten aan je lichtbrug. De haken van American dj, de CL (nogwat) 13cm, is daar prima voor. Zijn niet duur, slechts 3.60 euro per stuk.

Comment

Ik heb het in een andere topic ook over de kls en hoe je hem aan een lichtbrug krijgt.

Yobotje welke g haak raad jij aan als ik me eurolite kls aan de American DJ DJ-MTS 4 mobiel tafelsysteem wil krijgen?

Comment

Een American DJ MTS-4 heeft een dunnere balk als een echte truss, misschien zal een 30 mm haak ook gaan passen, maar dit moet je altijd even opmeten aan de balk. Ik kan je met 99% zekerheid zeggen dat de American dj CL-075 ook gaat passen, omdat de houder namelijk 50mm is, maar deze kan je ook nog aandraaien waardoor hij ook aan 30mm buizen te bevestigen is, dus deze zal sowieso passen.

Comment

Working...
                                X