Announcement

Collapse
No announcement yet.

advies: Licht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by yobotje View Post
    Een American DJ MTS-4 heeft een dunnere balk als een echte truss, misschien zal een 30 mm haak ook gaan passen, maar dit moet je altijd even opmeten aan de balk. Ik kan je met 99% zekerheid zeggen dat de American dj CL-075 ook gaat passen, omdat de houder namelijk 50mm is, maar deze kan je ook nog aandraaien waardoor hij ook aan 30mm buizen te bevestigen is, dus deze zal sowieso passen.
    Bedankt voor de info,

'k heb die besteld.

Gr Jamal

Comment

Originally posted by twistdj. View Post
      Ik heb het in een andere topic ook over de kls en hoe je hem aan een lichtbrug krijgt.

Yobotje welke g haak raad jij aan als ik me eurolite kls aan de American DJ DJ-MTS 4 mobiel tafelsysteem wil krijgen?
      Ik heb het vorige keer helemaal uitgelegd, maar hier doe je blijkbaar niets mee?!

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
        Ik heb het vorige keer helemaal uitgelegd, maar hier doe je blijkbaar niets mee?!
        toen ik die vraag plaatste heb ik het gelijk ook bij het andere gezet, Dus je hoeft niet aan te komen met dat ik er niets meer doe.

Comment

Jamal,

Heb je de American dj CL-075 al binnen?

Comment

TwistDJ, Jurgen, ik en nog een paar anderen hebben je uitgelegd dat deze haak, American dj CL-075 gaat passen, inderdaad jurgen waarom vraag je dan toch nog de hele tijd door om ervaringen? Heb er zelf nu ook 4 van liggen, erg degelijke haken voor de prijs.

Comment

Originally posted by twistdj. View Post
              Jamal,

Heb je de American dj CL-075 al binnen?
              Jep, Maar die zit wel goed vast alleen hij blijkt toch te groot te zijn, http://www.dj-jamal.nl/IMG_0657.JPG

Comment

Ik ga ze dan ook maar gebruiken.
                Last edited by twistdj.; Tuesday-03-07-2012, 18:08.

Comment

Is ook normaal gemaakt voor 50mm echte truss, maar ook compitable met die truss.

Comment

Ik heb vandaag effe nieuwe besteld, Mischien wil iemand de oude overkopen? Verzendkosten voor de koper.

Comment

Kan je ze niet gewoon terugsturen onder 30 dagen niet goed geld terug garantie??

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
                        Kan je ze niet gewoon terugsturen onder 30 dagen niet goed geld terug garantie??
                        Ja kan wel, Maar ik d8 misschien is iemand er geïnteresseerd in.

Comment

Je zal er nooit meer voor krijgen dan het je gekost heeft want dan kopen de mensen ze ook liever nieuw.
                          Beste optie is dus terugsturen ;)

Comment

Originally posted by DJ Lars View Post
                            Je zal er nooit meer voor krijgen dan het je gekost heeft want dan kopen de mensen ze ook liever nieuw.
                            Beste optie is dus terugsturen ;)
                            Dat snap ik , Ik kijk wel wat ik er mee doe

Comment

Ben helemaal tevreden met de 4 nieuwe led parren, en de G haken worden teruggestuurd. Hier kan denk ik wel een Slotje op.

Comment

Normale topics worden doorgaans niet op slot gezet. Dit wegens mogelijke extra vragen/opmerkingen in de toekomst.

Comment

Working...
                                X