Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rookmachine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rookmachine

Hallo iedereen,

Ik ben van plan een rookmachine te kopen.
    Mijn budget is ongeveer €100,-
    Nu kwam ik de volgende rookmachine tegen.

http://www.bax-shop.nl/koopjes-kelde...t-details.html

Wie heeft er ervaring met deze machine?
    Ik heb namelijk meerdere prodcuten van Martin daarom leek dit mij een mooie keus maar wanneer er ander sugesties zijn hoor ik het graag.

Ook ben ik benieuwd na ervaring met rookvloeistoffen.
    Zit er veel verschil tussen een echte JEM vloeistof en Bax zijn vloeistof?
    Of betaal je ook veel voor het merk?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Groetjes Jelle,

Heb er afgelopen woensdag nog mee gewerkt. Is een degelijk ding met een goede output.

JEM rookvloeistof is echt beter dan de bax/showtec en het is niet alleen de naam. JEM laat veel minder residu achter en is beter voor je rookmachine.

Comment

En het verbruikt minder, hoewel het waarschijnlijk niet heel veel zal uitmaken. Ik heb er geen ervaring mee, ik zeg alleen wat ik denk, en wat ik heb horen zeggen.

Comment

Wij hebben een flinke periode showtec vloestof gebruikt en nu voortaan jem zr mix.

Het verschil merk je in het ''blijven hangen'' van de rook. De jem zr mix blijft wat beter hangen waardoor je minder nodig heb. Of beter gezegd waardoor je minder vaak hoeft te roken voor het effect. Ook klopt het dat de jem minder troep achter laat. Dus netter werkt. Het voelt gewoon minder vettig aan. Als het er langer in zit stinkt naar mijn idee de jem ook een stuk minder als je hem weer gebruikt.

Kortom wij willen jem zr mix.

Wat een goed alternatief is is de american dj fluids deze hebben we met enige regelmaat in onze fazer zitten en doet het ook erg goed al zeg ik het zelf.

Comment

De Martin Magnum 650 is een prima ding. Goede uitstoot en werkt gewoon simpel (doet wat ie moet doen).

Qua rookvloeistof, koop geen bocht. Zonde voor je rookmachine en je apparatuur. Ik gebruik zelf alleen nog maar JEM. American DJ Fluids zijn ook aan te bevelen. Iets goedkoper dan JEM maar die werken ook prima.

Comment

Bedankt voor jullie info.
            Ik ga de Martin kopen en gebruik tijdens de garantieperiode alleen JEM vloeistof.
            Hierna zal ik kijken wat ik met de vloeistof doe.

Comment

Gewoon JEM blijven gebruiken. Het is echt niet zo dat je een kan per maand gaat verbruiken, tenminste, dan moet je wel erg je best doen. ;) Prijsverschil is dan nagenoeg te verwaarlozen.

Comment

Working...
              X