Het kan, maar het is verre van ideaal. Deze is meer bedoeld voor intelligente verlichting zoals scanners, wel een leuk tafeltje om een paar scanners op te programmeren maar je mogelijkheden zijn wel een beetje beperkt. (Maar daar is de prijs dan ook naar. ;)) Ik heb zelf dit tafeltje ook gehad om twee Aztek DJ Robo's mee aan te sturen, maar vond toch de mogelijkheden wat te beperkt wanneer je met verschillende fixtures gaat werken (DMX-effecten welke je apart aan en uit wilt zetten). Daarom heb ik nu de Stage Setter van Elation hier staan en het oude tafeltje fungeert nu bij een vriend om een ledparretje in een slaapkamer aan te sturen. :)
Ik adviseer een controller zoals ik die al eerder heb aangegeven.
Zelf heb ik de 4-kanaals versie van deze, welke prima en eenvoudig werkt. Veel ingebouwde programma's, diverse functies en wat voor drive-in werk ook handig is, je kan snel naar dimmer-modus omschakelen, iets wat ik heel vaak gebruik wanneer er tussendoor iets gezegd wordt door een feestganger of als er opeens een sketch tussendoor komt. Direct vol licht om de aandacht te trekken en je kunt ook nog eens iets zien als publiek zijnde. ;)
Ik adviseer een controller zoals ik die al eerder heb aangegeven.
Zelf heb ik de 4-kanaals versie van deze, welke prima en eenvoudig werkt. Veel ingebouwde programma's, diverse functies en wat voor drive-in werk ook handig is, je kan snel naar dimmer-modus omschakelen, iets wat ik heel vaak gebruik wanneer er tussendoor iets gezegd wordt door een feestganger of als er opeens een sketch tussendoor komt. Direct vol licht om de aandacht te trekken en je kunt ook nog eens iets zien als publiek zijnde. ;)
Comment