Announcement

Collapse
No announcement yet.

bulgin connecor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bulgin connecor

beste,

ik heb een vraqag aan jullie.
    als ik een bulgin connector
    wil aansluiten
    hoe moet ik dat dan doen?
    het moet zijn voor 4 parren.

Een bulgin connector bestaat uit 8 aders. 2 per par, namelijk een + en -. De indeling hiervan is afhankelijk van de uitsturing van je lichtpaneel.
    Hiernaast zou ik doorsparen voor DMX, is ook al meerdere malen uitgelegd op het forum in bepaalde verlichtingstopics. Probeer eens te zoeken op "T4" en "DMX" met de zoekmachine hierboven.

Comment

okee dan ga ik dat doen.
      en denk dat ik inderdaat beter dmx ga kiezen,
      en wat voor tafel raad u mij aan
      voor scanners/moving heads 2 of 4 en 1 of 2 parren setjes op te doen?

Comment

Voor een parrensetje zou ik een simpele vierkanaals controller pakken met ingebouwde programma's. JB-Systems, Koollight en Showtec hebben deze onder verschillende namen, maar komen op hetzelfde neer.
        Voor de movingheads zou ik een wat uitgebreidere tafel pakken, maar geen scanmaster of een variant hiervan, omdat je maar 6 programma's kunt gebruiken en niet transparant kunt programmeren. (Dus aparte bewegingschases, aparte kleurenchases, aparte shutter-chases) Ik zou eens in de shop kijken naar enkele controllers en die eens aan ons voorstellen, zodat wij eventueel aanvullend advies kunnen geven.

Comment

ik had deze op het oog
          voor alle licht setjes
          http://www.bax-shop.nl/dmx-lichtstur...t-details.html

Comment

Voor de sturing heb je al een topic aangemaakt. Graag hierin verder gaan over vragen wat betreft je controllers.

Comment

okee bedankt voor de waarschuwing

Comment

Working...
              X