Announcement

Collapse
No announcement yet.

par 56 of scanner of allebei

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• par 56 of scanner of allebei

hey

wat vinden jullie
    4 par lampen kopen
    en 2 scanners ?
    of het bij scanners houden
    er komt nog een laser en rook machine bij
    ik heb me ook op deze scanner
    http://www.bax-shop.nl/scanners/jb-s...t-details.html

Paar opmerkingen:
    - parren worden gebruikt als basislicht in je show. Dit om te zorgen dat je lichtshow strak is en geen kermis wordt (veel bewegende lichten = drukte, en dat wil je niet creëren. Deze zou ik als eerste aanschaffen voor een goede basis.
    - De dynamo 250 is een iets sterkere versie van de Dynamo. Dit is een wat simpel scannertje, misschien kun je kijken naar de Winner welke meer mogelijkheden heeft. Kost iets meer, maar heb je wel veel meer mogelijkheden mee. (Denk aan losse kleurenchases in plaats van het enkele wiel met gobo's en kleuren dat op de Dynamo zit)

Comment

parren en scans dan heb je een mooie basis dan kan je later inderdaad nog uitbreiden met meer scans een laser of meer parren.

als eerste koop zal ik parren doen omdat dit inderdaad zoals rick zei je basis is daarna zijn je effecten pas belangrijk.

Comment

In plaats van extra scans kan je je basis-set (parren en scans) ook uitbreiden met een leuk center-effect.

Comment

En een centereffect zoals de Quad Gem van American DJ is hiervoor zeer gemakkelijk te gebruiken.

Comment

Helaas is het account van de topicstarter niet meer actief, omdat het bleek dat het een kloon van een gebande was. En dat was ook niet voor niets. ;) Wellicht dat hij je advies nog wel leest, maar verder ook niet.

De Quad Gem schijnt echter wel erg breed, wel een voordeel als center-effect zijnde.

Comment

Working...
            X