Announcement

Collapse
No announcement yet.

Daslight met muziek programmeren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Daslight met muziek programmeren

Hallo,

Wie kan mij uitleggen in stappen hoe je 1 liedje kan programmeren met Daslight?
    Wil een spectactulaire openingsdans voorzien van het licht dat op de juiste beat, het juiste licht laat zien.

Zie ook nergens een video van op youtube of zo.

Alvast bedankt !

Hey AVD,

Een tijdje terug heb ik gezocht naar een softwarepakket wat dat ook kon, maar mij werd verteld dat dit niet kon.
    Een programma wat dit wel kan is bijvoorbeeld LumiDMX.

Groetjes,

Arjo

Comment

Hoi Arjo,

Bedankt voor je antwoord, maar zoals je hier ziet moet het toch echt kunnen met Daslight:

Dit is mijn eerste video met een showtje op The Battle uit de Disney film Bridge To Terabithia, gemaakt met Daslight Virtual Controller 2.In deze show wordt ...

Comment

In Daslight zal je vast de speed en time van een scène in een chase kunnen instellen. Je moet dan naar de muziek luisteren, opschrijven op welk moment je je lichtstand wil veranderen en dat dan invoeren in Daslight.

Comment

In daslight kan dit inderdaad wel.
          Je kan zelfs je audio koppelen aan je lichtshow waardoor deze tegelijkertijd starten.
          Het enige nadeel dat je hierin hebt is dat je hier redelijk wat programmeerwerk insteekt.
          Heb je tijd en zin om je hier mee bezig te houden, dan is dit dus zeker mogelijk, maar verwacht niet dat je op een uurtje zal rond zijn.

Comment

Dat is jammer.

Zag pas bij Feedback, dat iemand dat zo gefixed had.
            Welk programma hij gebruikt weet ik niet maarwas geen Daslight.
            In dat programma zit een Timeline.
            Dan is het makkelijk om daar een liedje in te zetten en bij een bepaald tijdstip een effect te krijgen.
            Was gewoon slepen en klaar is klara.

Jammer dat dit niet gaat met Daslight

Comment

Originally posted by AVD View Post
              Dat is jammer.

Zag pas bij Feedback, dat iemand dat zo gefixed had.
              Welk programma hij gebruikt weet ik niet maarwas geen Daslight.
              In dat programma zit een Timeline.
              Dan is het makkelijk om daar een liedje in te zetten en bij een bepaald tijdstip een effect te krijgen.
              Was gewoon slepen en klaar is klara.

Jammer dat dit niet gaat met Daslight
              Hun gebruiken Editor. Dit is samen met een Sweetlight Remote box. Want hier heb laatst een demo over gehad bij hun.

Comment

Hou er wel rekening mee dat als je vanaf 0 begint het niet gewoon sleep en klaar is.
                Zij hadden waarschijnlijk al een hoop presets voorgeprogrammeerd.
                Wanneer je echt vanaf 0 moet beginnen, heb je toch nog redelijk wat programmeerwerk voor de boeg ;-)

Comment

Showtechnics,

Bedankt voor de info !

Gaat dus niet zo simpel als ik dacht.

Comment

Working...
                  X