Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe par set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe par set

Hallo iedereen,

Ik ben nu een tijdje opzoek naar nieuwe par lampen.
    Om mijn set uit te breiden wil ik namelijk 8 led parren kopen.
    Dit moeten losse parren worden dus niet een complete balk.
    Dit wil ik omdat ik de ledparren ook los wil kunnen gebruiken.

Deze ledparren moeten vooral basis verlichting worden.
    Nu ben ik gaan kijken na het formaat wat ik nodig heb.

Dit zal ongeveer par 64 worden omdat ik ook wat opvulling wil aan de lichtbalk en par 56 lijkt me dan wat klein.

Budget is onder de €70,- euro.
    Nu heb ik de volgende modellen onder de loep genomen.

http://www.bax-shop.nl/led-compact-p...t-details.html

http://www.bax-shop.nl/led-par-64/am...t-details.html

http://www.bax-shop.nl/led-par-64/eu...t-details.html

Mijn grote vraagtekens zitten bij de opbrengst.
    Zijn 5 tri collor leds vergelijkbaar met de 183 leds van de par 64 van eurolite.

Wie heeft hier ervaring in en kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Ik heb goede ervaringen met de mega tri par profile van American dj, qua licht opbrengst zijn ze zeer goed ik denk wel beter nog dan de led par 64 van Eurolite (heb ze echter niet naast elkaar gezien). Bovendien hebben ze een goede kleurmenging door de tri-color techniek.

Budget geldt neem ik aan per lamp?

Comment

Ik ben zelf ook aan het wachten tot de Tri par profile leverbaar wordt.
      Reden waarom ik naar de tri par ga en niet naar de klassieke led par is de kleurenmenging.
      Deze is bij de tri par veel beter dan bij de klassieke 10mm led parren

Comment

@netraam

Het budget is inderdaad per lamp ja.

Maar iemand ervaring toevallig tussen de 2 lampen?

Comment

Mega Tri Par Profile. Is naar mijn persoonlijke mening de beste voor zijn geld. :) Lichtopbrengst, kleurenmenging, formaat, functies en inzetbaarheid zijn namelijk veel beter dan de meesten in die klasse.

Comment

Ik denk ook dat ik voor die optie ga!

Maar ik had nog een vraag over de besturing van deze par.
            Normaal gebeurt dat namelijk via mijn DMX controller maar nu las ik dat je ze ook draadloos kunt aansturen met een afstandbediening.

Tenminste dit begreep ik uit de specificaties.

compatibel met American DJ RC afstandsbediening

Om welke afstandsbediening gaat dit dan want ik heb er 2 in de webshop gevonden.

Dit is namelijk erg handig als ik ze ergens ga gebruiken om iets uit te lichten.

Comment

Zo te zien aan de manual gaat dat om de LED RC2. Let wel op dat het richtingsgevoelig is wegens infrarood, dus bijvoorbeeld wel erg handig bij master/slave toepassingen.

Comment

bestelling is geplaatst 8x de led par van American dj!

Rick het is misschien wel makkelijk om het verhaal van de afstandsbediening duidelijker bij het product te zetten.

Zo'n feature is namelijk erg makkelijk en mooie toevoeging aan het product, dus misschien wel een linkje erbij zetten op de productpagina?

Comment

Het probleem bij dat soort dingen is meestal dat de aangegeven compabiliteitslijsten niet altijd compleet zijn, zeker als er een poosje later nieuwe producten uitkomen die er mee gebruikt kunnen worden.

Hoe dan ook, ik zal de remote toevoegen bij de productpagina.

Comment

Rick, is er al definitief geweten wanneer de Tri pars van ADJ leverbaar worden.
                    Want de levering is al een keer uitgesteld geweest.

Comment

Originally posted by showtechnics View Post
                      Rick, is er al definitief geweten wanneer de Tri pars van ADJ leverbaar worden.
                      Want de levering is al een keer uitgesteld geweest.
                      Dat wil ik ook wel graag weten idd ik wacht nu al twee weken en het duurt nu nog 4 weken tot dat men denkt dat het er is. Als het zo door blijft gaan kun je ze pas in augustus verwachten. Volgende keer haal ik ze wel hier uit de buurt waar ze wel gewoon leverbaar zijn.

Comment

In week 29 verwacht ADJ weer voorraad te krijgen.

Daarnaast hebben we nog maar 1 kleine levering gehad van deze spotjes, een kleine maand geleden. Dat was de allereerste batch en die ging er net zo snel weer uit als dat hij binnen kwam. Het probleem zit hem in het feit dat ADJ de producten vanuit China naar hier moet verschepen. Mocht er daar opeens een vertraging opgelopen worden, dan kan het zomaar een week schuiven. Inmiddels hebben we al 70 van deze armatuurtjes verkocht...

Daarnaast doen wij er alles aan om ADJ achter de vodden te zitten voor de meest actuele leverstatus en is het dus mogelijk dat er een verschuiving van de leverdatum plaatsvindt. We doen ons best, maar als ze er niet zijn, dan kunnen we ze ook niet opsturen. ;) En als andere verkooppunten door hun voorraad heen zijn hebben ze hetzelfde probleem als wij aangezien ADJ ze gewoon niet heeft liggen.

Comment

Bedankt voor de info.
                          Was zeker niet bedoeld als aanval richting bax ofzo.
                          Externe leveranciers heb je als verkoper vrij weinig vat op.
                          Ik weet hoe het gaat om materiaal geleverd te krijgen.
                          Datum afgesproken, zal nog 2 weken duren, 2 weken later... - zal nog 2 weken duren en ga zo maar door ;-)

Comment

Working...
                          X