Announcement

Collapse
No announcement yet.

Freestyler DMX ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Freestyler DMX ?

Hallo,

Ik heb het programma freestyler dmx geïnstalleerd en ik ben nu opzoek naar een kabeltje van usb naar DMX. Kunnen jullie er mij een aanraden.

Gr William

Hallo,

Ik zou eens op Bax of Google zoeken op 'dmx4all dongle'. Je hebt er verschillende.

Verder heb ik ook ooit eens een handleiding gemaakt, ik zal deze even zoeken.

Edit: handleiding; http://milandrossaerts.nl/FreeStyler...ing%202011.pdf

Groet,
    Milan
    Last edited by DynaSpan; Saturday-16-06-2012, 19:03.

Comment

@dynaspan Bedankt voor je reactie. Ik heb er ook naar gezocht. Maar wat ik eigenlijk zoek is gewoon een cabeltje van usb naar dmx

Gr william

Comment

Wel, dat geeft Dynaspan ook gewoon aan hoor. Een DMX4ALL dongel of 1 van de andere uit de lijst op deze site: http://www.freestylerdmx.be/ (staat onder downloads)

Comment

Als ik jou was zou ik niet voor een kabeltje gaan, kastjes nemen nauwelijks ruimte in, zijn een stuk sneller en nieteens zo duur.

Zelf gebruik ik altijd een Enttec usb dmx pro (kastje) geweldig ding en eigenlijk nieteens zo duur voor wat je er mee kan.

Edit: deze gebruik ik met freestyler. werkt perfect!

Comment

Hallo,

Ik heb sinds kort de showtec sweetlight cable in mijn bezit en ik heb een visual dmx output mk ii. Nu zat ik bij freestylee te kijken maar deze staan er niet tussen. Wat moet ik nu doen.

Gr. William

Comment

Dan moet je sweetlight van showtec downloaden. Deze dongel werkt namelijk alleen met sweetlight van showtec ( volgens de gegevens dan heb geen gebruikers ervaring )

Deze kabel is dus niet geschikt voor freestyler.

Comment

Bedankt voor de reactie,
                Maar kan het dan wel met die visual dmx

Comment

De sweetlight dongel is alleen geschikt voor sweetlight software van showtec.

Deze kan je wel gewoon gratis downloaden.

Comment

Working...
                  X