Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hulp met aansluiten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik laat m'n shows niet afhangen van wat goedkope showtec rommel. Ik wil kunnen vertrouwen op toestellen. Net zoals geluid: Jij kunt misschien tevreden zijn met een Behringer mixertje, ik kies liever voor zekerheid met Rodec.
    Maar bon, ieder zijn keuze.

Comment

Originally posted by StijnS View Post
      Ik laat m'n shows niet afhangen van wat goedkope showtec rommel. Ik wil kunnen vertrouwen op toestellen. Net zoals geluid: Jij kunt misschien tevreden zijn met een Behringer mixertje, ik kies liever voor zekerheid met Rodec.
      Maar bon, ieder zijn keuze.
      tis zo als je kwalliteitsverschil gaat merken, en die splitter is net zo goed als die ander. het is net als met de sunstrip armaturen van showtec, geweldige dingen voor nog is een goede prijs. als je gaat kijken in de richting van led parren, koppen etc. dan moet je inderdaad ergens anders zijn.
      voor een monitor bijv is een berhinger genoeg, het hoeft niet perfect te klinken de muzikant moet zijn muziek bij kunnen houden, hij hoeft geen concert beleving te hebben van zijn geluid. het moet doen wat het moet doen, maar er moet gewoon een goede kwalliteits eis zijn.

Comment

Ik werk al jaren bijna wekelijks met de showtec splitters.
        Heb nog nooit of nimmer problemen gehad met deze toestellen.
        Je zou er nog aardig van versteld staan hoeveel showtec er in het (semi)pro segment gebruikt wordt.
        Denk maar aan de T4-bars, sunstrips, octostrips,...

Comment

Originally posted by showtechnics View Post
          Ik werk al jaren bijna wekelijks met de showtec splitters.
          Heb nog nooit of nimmer problemen gehad met deze toestellen.
          Je zou er nog aardig van versteld staan hoeveel showtec er in het (semi)pro segment gebruikt wordt.
          Denk maar aan de T4-bars, sunstrips, octostrips,...
          same here.
          sommige producten van showtec zijn gewoon goed. maar ben er wel mee eens dat je er soms mee op moet passen

Comment

JB Systems heeft hele mooie splittertjes. JB Systems Mini DMX splitter. Fungeert direct als booster, dus ideaal wanneer je lichtsturing net niet krachtig genoeg is om de complete lijn aan te sturen.

Comment

Originally posted by Rick View Post
              JB Systems heeft hele mooie splittertjes. JB Systems Mini DMX splitter. Fungeert direct als booster, dus ideaal wanneer je lichtsturing net niet krachtig genoeg is om de complete lijn aan te sturen.
              wel jammer dat het dan weer 3 pins is, of is er ook een 5 pins uitvoering?

Comment

Nee, alleen 3-pins. Kun je natuurlijk zelf een verloopje voor maken.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                  Nee, alleen 3-pins. Kun je natuurlijk zelf een verloopje voor maken.
                  daarom vind ik de showtec boosters beter. die boost ook en heeft voor elk lijntje wat er uit komt alle 2 er in zitten.
                  dus een lijntje voor je sunstrips zijn dan 3 pins, en dan voor je koppen een 6 er uit.

Comment

Working...
                  X