Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat voor Verlichting moet ik kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat voor Verlichting moet ik kopen?

Hallo, ik ben robin (14)

en ik heb op mijn kamer een duratruss van 3m en daar hangen aan:

4 led parren van bax-shop

1 American dj Reflex LED pulse

1 eurolite n19 rookmachine

Maar ik heb weer wat centen bij elkaar gespaard rond de 300,-

en ik wil graag wat nieuwe dingen eraan hangen HET LIEFST OP DMX
    toen ik de American dj reflex led pulse kocht zeiden ze dat dat op dmx was en toen ik hem openmaakte tot mijn teleurstelling van niet :(
    ik wil graag wat meer met dmx programmeren doen
    daarom graag een licht effect(en)

maar de vraag is dus: wat moet ik kopen een lazer, movinghead, scanner, overig licht effect.

ik zat zelf te denken aan de http://www.bax-shop.nl/led-lichteffe...t-details.html
    of is dit nix?
    ik wil niet meer als 250 of 300 euro uitgeven en 2 licht effecten mogen natuurlijk ook,

GR robin

Ik zou kijken naar een leuk setje scanners.

En de Reflex LED pulse had je toen gewoon kunnen terug sturen hoor.

Comment

ja, maar zijn er misschien tips voor leuke scanners?

en ik ik had niet zo'n zin in gezeik om het terug te stuuren ik ben er wel blij mee ik kreeg hem tenslotte voor 80 euro mee op de opendag van bax shop :D

Comment

Originally posted by Rio View Post
        Ik zou kijken naar een leuk setje scanners.

En de Reflex LED pulse had je toen gewoon kunnen terug sturen hoor.
        ja, maar zijn er misschien tips voor leuke scanners?

en ik ik had niet zo'n zin in gezeik om het terug te stuuren ik ben er wel blij mee ik kreeg hem tenslotte voor 80 euro mee op de opendag van bax shop :D

Comment

Ik heb eventueel een groot lichteffect te koop, misschien is het iets voor je:

Comment

Mijn tip: http://www.bax-shop.nl/scanners/euro...t-details.html

Wel iets boven budget, maar is een goede led scanner. Veel beter dan de Eurolite TS-7b die net iets goedkoper is.

Als je dat te veel vind kan je altijd nog kijken op Marktplaats.

Comment

Originally posted by dj_rob View Post
              Ik heb eventueel een groot lichteffect te koop, misschien is het iets voor je:
              http://link.marktplaats.nl/571283347
              800 Watt in je slaapkamer? Ik weet nog dat mijn 2x300 watt mushroom al een sauna van mijn slaapkamer maakte toen ik nog een knulletje was...:mrgreen: Lekker LED pakken, dan heb je ook geen last van ventilatorgeluid (want in je kamer zal je muziek niet zo verschrikkelijk hard staan, als je buren hebt ;))

Comment

De warmte van dat ding valt best mee, en er staat ook dat hij een rookmachine op z'n kamer heeft dus begreep daaruit dat hij het echt alleen in 'disco-stand' gebruikt..

Comment

Originally posted by Rick View Post
                  800 Watt in je slaapkamer? Ik weet nog dat mijn 2x300 watt mushroom al een sauna van mijn slaapkamer maakte toen ik nog een knulletje was...:mrgreen: Lekker LED pakken, dan heb je ook geen last van ventilatorgeluid (want in je kamer zal je muziek niet zo verschrikkelijk hard staan, als je buren hebt ;))
                  ik heb ruim 1700 watt aan geluid's apparatuur :D

maar ik wil wel graag led lampen hebben,

Comment

Working...
                  X