Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoogte laser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoogte laser

Hoi,

Binnenkort moet ik draaien, heb natuurlijk verlichting alleen ik heb er één laser bij hangen en die is 50 mW de bax ita02. Nu vroeg ik me af,

1e vraag: Hoe hoog moet de laser? Dus hoe hoog moet de lichtbrug

2e vraag: Moet de laser recht vooruit schijnen of juist schuin in 't publiek?

Mvg Jamal

Een ding: Je moet de laser NIET in het publiek schijnem!!!

Hij moet over de mensen heen schijnen. Met een beetje rook erbij geeft dit een erg leuk effect! Ik weet niet precies hoe hoog je licht brug kan. Maar ik neem altijd 2 tot 2,4 meter hoogte

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
      Een ding: Je moet de laser NIET in het publiek schijnem!!!

Hij moet over de mensen heen schijnen. Met een beetje rook erbij geeft dit een erg leuk effect! Ik weet niet precies hoe hoog je licht brug kan. Maar ik neem altijd 2 tot 2,4 meter hoogte
      Ik had inderdaad al zo'n vermoeden dat je geen laser in het publiek mag schijnen,

Bedankt voor de informatie! Ik zal de lichtbrug 2.00 meter hoog zetten

Hier mag dus ook een slotje op

Comment

Je mag met een laser gewoon in je publiek schijnen.

Maar dan zijn er wel 2 heel duidelijke voorwaarden

1 laser mag max 100mw zijn
        2 snelheid van 12 kps.

Als hier niet aan word voldaan heb je een minium hoogte van 2.7m waar je boven moet blijven met de stralen.

Waar de 2 meter en de 2.4m dus vandaan komen weet ik ook niet.

Comment

Zolang je inderdaad gewoon patronen projecteert en geen stilstaande stralen (als dat uberhaupt kan met die laser) kun je hem gewoon in je publiek laten schijnen.
          Ik zou hem wel zo hoog mogelijk ophangen omdat dan het effect mooier is.

Comment

Zolang je inderdaad gewoon patronen projecteert en geen stilstaande stralen (als dat uberhaupt kan met die laser) kun je hem gewoon in je publiek laten schijnen.
            Mits je zorgt dat de afstand tot je publiek behoorlijk is en geen meter of twee. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Mits je zorgt dat de afstand tot je publiek behoorlijk is en geen meter of twee. ;)
              Nou het publiek is best dichtbij, dus dan zet ik de laser 2,00 meter hoog en recht vooruit.

Mvg

Comment

Working...
              X