Announcement

Collapse
No announcement yet.

Is dit geschikt voor drive-in?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit geschikt voor drive-in?

is 4x Showtec de LED par 56 short Eco zwart geschikt voor drive in?

Ik wil deze erbij kopen:
    American DJ DJ-MTS 4 mobiel tafelsysteem.
    Eurolita DMX operator 2.
    4x Procab REF953 DMX XLR male - DMX XLR female 0.50 meter.
    Last edited by twistdj.; Sunday-24-06-2012, 10:57.

Voor hoeveel mensjes wil je ze gaan gebruiken?

Het nadeel van de showtec led parren is dat vooral de blauw niet bij elke par dezelfde blauw is;-)!

Comment

En wat is je budget voor het licht, uit ervaring weet ik dat een paar leden volgens je budget het mooiste setje samen kunnen stellen

Comment

Je kan beter American DJ nemen, zit ongeveer in hetzelfde budget. Ze zijn beter geschikt voor onderweg dan de Showtec. Zoals eerder gezegd, Showtec heeft nogal wat problemen met blauw, ze zijn bijv. anders, of het valt ineens uit (= kapot). Misschien kan je beter 2e hands een iets uitgebreidere lichttafel kopen, zodat je ook nog wat ruimte hebt om uit te breiden (bijv. een lichteffect).

Comment

En misschien de Eurolite LED Par 56 RGB short zwart?

Comment

Dan zit je nog steeds in dezelfde categorie.

De budgetparretjes zijn leuk voor het geld. Leuk voor vaste installatie op een plek waar er niet zoveel eisen gesteld wordt aan het licht, maar het wel van kleur moet kunnen wisselen en er een beetje 'catchy' uit moet zien.

Ga je ze inzetten voor mobiel gebruik, dan zou ik het niet aanraden. Niet alleen is de lichtopbrengst te gering voor deze toepassingen, ook is de kleurenmenging wat matig en ze zijn niet goed bestand tegen eventuele transportschokken. Er zit namelijk een printplaat in met allemaal losse contactpuntjes voor de LEDs. Als er eentje losschiet, ben je gelijk 6 LEDs kwijt.

Ga dan liever voor de Mega Tri Par Profile van American DJ. Zeer flinke lichtopbrengst, erg mooie kleuren, lekker compact en is makkelijk en veilig te vervoeren. Kost bijna 2x zoveel maar is zeker de moeite waard. Daarnaast schijnen 4 van deze armaturen moeiteloos 8 budget LED-parretjes er uit.

Comment

En misscien deze?
              American DJ Mega LED Par Profile zwart.
              American DJ LED Par 56 plus short black. (waarschijnlijk zelfde verhaal)
              of
              Eurolite LED KLS-200 RGB DMX lichtset incl. case.
              En hoeveel kabels worden er bij de Eurolite's meegeleverd?
              En kan ik deze leds op deze American DJ DJ-MTS 4 mobiel tafelsysteem plaatsen? (En hoe kan het anders wel?)

Alvast bedankt!

Ps ik ga waarschijnlijk zondag mijn geluidsinstalatie kopen. :cool:

Comment

Ik ga morgen al me geluidsinstalatie bestellen!!:D:D

Maar kunnen jullie me nog een advies geven?

Comment

De showtec compact lightset is naar mijn mening heel goed:
                  Showtec\'s Compact Lightset is een compacte en draagbare lichtpar met 432 LEDs. Ideaal voor de DJ\'s en bands on-the-move. Inclusief statief en handige draagtas!

Comment

Ziet er netjes uit.
                    Maar het is net iets te duur.
                    Ik wil ongeveer voor een setje/4 leds 220 euro uitgeven. (exclusief standard en lichtsturing)

Maar welke zou ik doen.
                    American DJ Mega LED Par Profile zwart.
                    American DJ LED Par 56 plus short black. (waarschijnlijk zelfde verhaal)
                    of
                    Eurolite LED KLS-200 RGB DMX lichtset incl. case.
                    En hoeveel kabels worden er bij de Eurolite's meegeleverd?
                    En kan ik deze leds op deze American DJ DJ-MTS 4 mobiel tafelsysteem plaatsen? (En hoe kan het anders wel?)

Alvast bedankt!

Comment

Heel veel mensen zijn over de KLS setjes meer als tevreden, maar ik kan dit helaas zelf niet zeggen want heb er nog nooit een uitgeprobeert.

Waarom ga je ze zelf niet testen in de winkel?

Comment

Welke is makkelijk mee te nemen?
                        En gischrikt voor drive in?

Comment

KLS. Ik zeg doen!

Ik werk zelf een tijd met een KLS-800. Lekker compact, bak met licht, leuke automatische programma's en werkt ook op geluid. En al met al zijn ze niet super duur.. Je krijgt bij deze balkjes echt waar voor je geld..

Comment

Dacht ik ook al ik heb ff gekeken naar filmpjes enzo.
                            Dus dat word hem zeker.

Alleen nu is de vraag hoe kan ik het hier op krijgen?
                            American DJ DJ-MTS 4 mobiel tafelsysteem.

En zou ik gewoon de auto modus gebruiken of zou ik er een controller bij kopen?

Comment

Ik zou er een controller kopen. Dan ben je ALTIJD eigen baas over de lampen.
                              Zonder controller is dat niet!

Comment

Working...
                              X