Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat denkt u van dit effect

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat denkt u van dit effect

Ik zat wat te snuffelen bij de verlichting in de bax shop en mijn oog viel op dit effect.

De Event Bar is uitermate bizar. De Frankenstein van de lichttechniek. Een kruising tussen een movinghead, een T4 dimmerbalk, LED-techniek en een puntspot! Het resultaat? Een werkelijk geniaal effect.

Ik denk er 2 van aan te schaffen?

Ik heb er een keertje ze in het echt zien werken. Ik vond het echt een effect van 0,0. Maar dit is mijn mening. Het is steeds een kleur en niet echt een speciaal effect..

Comment

het is een kruising tussen een pinspot en een movinghead.. per vier op een rij. dat is vrij gek omdat ik pinspots gebruik voor een discobal en niet om de zaal door te scannen. deze heb ik eens als extra meegekregen bij een verhuurbedrijf. ik was blij dat ik er niet voor heb betaald, want het is geen echte movinghead door de (ahum) niet zo soepele bewegingen, en het is ook geen pinspot want ik kon ze niet gebruiken voor mijn discobal. al met al wel apart, maar niets om van wakker te liggen omdat het zo verschrikkelijk mooi is ofzo.

Comment

Het staat ook zo in de omschrijving "een kruising tussen een movinghead en een pinspot" dus hij heeft enkel een witte straal (pinspot) en beweegt als een movinghead. Ik denk dat als het donker is en enkel dat even als effect gebruikt dat het best mooi kan zijn en zeker in combinatie met wat rook. Om de ganse avond te laten aanliggen is het niet gemaakt, nu en dan eens als effect gebruiken zonder ander licht kan het wel mooi zijn volgens mij.
        Ik wel mijn movingheads en JB winners om hetzelfde effect te bereiken maar dit setje is vlugger op te slaan en af te breken en in kleine zaaltjes kan ik niet altijd terecht met truss en dan kan ik met de movingheads niet hetzelfde effect bereiken maar of de lichtopbrengst goed is ???
        Last edited by Mol; Sunday-24-06-2012, 13:22.

Comment

De lichtopbrengst is in een zaal verrassend goed! ik denk dat het komt door de gebundelde straal...

Comment

In een klein zaaltje prima, maar ga je naar een wat groter zaaltje toe, lukt het niet. Daarvoor zijn die dingen véél te klein.

Comment

Mijn movingheads zijn ook niet krachtig genoeg voor grote zalen maar daar kom ik zelden, 8/10 zit ik in zaaltjes tot maximum 300 personen.

Comment

dan zit het wel goed geloof ik, ik had ze met 120 personen, maar verwacht geen bak licht, gewoon een mooie straal door rook, over het publiek heen

Comment

Qua licht Opbrengst vond ik ze nog goed tegenvallen op pl&s...

Comment

Zijn geld niet waard zo te lezen.

Comment

Working...
                    X