Als je iets in de lucht hangt dan gebruik je ALTIJD safety's, die kabels kosten geen duit maar als er iemand van de gasten een lamp op zijn hoofd krijgt dan zal je heel diep in je geldbeugel mogen tasten en zeg nooit bij mij zal er geen lamp vallen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wat heeft meer prioriteit?
Collapse
X
-
Originally posted by Mol View PostAls je iets in de lucht hangt dan gebruik je ALTIJD safety's, die kabels kosten geen duit maar als er iemand van de gasten een lamp op zijn hoofd krijgt dan zal je heel diep in je geldbeugel mogen tasten en zeg nooit bij mij zal er geen lamp vallen.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostDoe dat nou niet. Bestel gewoon volgende week of wanneer je weer wilt bestellen een stel degelijke safety-kabels.
Niet hobbyen met touw, of ijzerdraad, of staalkabel. Daar heb je niets aan. En dat is goed bedoeld advies.
Comment
-
Originally posted by DjRRRenetjuh View PostIk gebruik haast nooit safety's. Heb ze wel liggen maar gebruik ze nooit. Maar ik gebruik dan wel weer triggerclamps ipv g haken.
En een triggerclamp zit meestal vast aan je lichteffect met wat schroeven...
Als je iets niet veilig kunt riggen, dan doe je het NIET!
En nu ik je "lichtbrug" zie... Die safety zal niet zo veel extra uitmaken... Door de valversnelling zakt gewoon dat hele brugje in mekaar.
Comment
Comment