Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat heeft meer prioriteit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je iets in de lucht hangt dan gebruik je ALTIJD safety's, die kabels kosten geen duit maar als er iemand van de gasten een lamp op zijn hoofd krijgt dan zal je heel diep in je geldbeugel mogen tasten en zeg nooit bij mij zal er geen lamp vallen.

Comment

Originally posted by Mol View Post
      Als je iets in de lucht hangt dan gebruik je ALTIJD safety's, die kabels kosten geen duit maar als er iemand van de gasten een lamp op zijn hoofd krijgt dan zal je heel diep in je geldbeugel mogen tasten en zeg nooit bij mij zal er geen lamp vallen.
      Zoals ik al zei:, ik koop ze volgende week wel, ik gebruik wel een stuk touw of iets dergelijks.

Comment

ik gebruik wel een stuk touw of iets dergelijks.
        Eeh.. dan ben je beter af met niets. ;) Touw is geen goede zekering.

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Eeh.. dan ben je beter af met niets. ;) Touw is geen goede zekering.
          anders haal ik wel bij de doe het zelf zaak zo'n ijzer touw.

Comment

Doe dat nou niet. Bestel gewoon volgende week of wanneer je weer wilt bestellen een stel degelijke safety-kabels.

Niet hobbyen met touw, of ijzerdraad, of staalkabel. Daar heb je niets aan. En dat is goed bedoeld advies.

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Doe dat nou niet. Bestel gewoon volgende week of wanneer je weer wilt bestellen een stel degelijke safety-kabels.

Niet hobbyen met touw, of ijzerdraad, of staalkabel. Daar heb je niets aan. En dat is goed bedoeld advies.
              Oké, dat ga ik ook doen. Maar ik moet donderdag draaien.

Comment

Zorg er dan gewoon voor dat je geen letsel kunt veroorzaken, dus zet je statief in een hoek waar niemand komt, bouw je lichtbrug tegen de muur en ga er zelf een eindje vandaan staan, als je zeker van je zaak wilt zijn.

Comment

Als je le lampen bijvoorbeeld achter je zet. Hoog genoeg dat de lampen over je heen schijnen komt alles helemaal goed!

Comment

Rick, Janpetersen. Ik heb mijn set zo altijd staan, LET OP: toen had ik me eurolite KLS 200 nog niet. http://www.dj-jamal.nl/set.JPG
                    Last edited by DJ sjamou; Tuesday-03-07-2012, 13:01.

Comment

Zo bedoelde ik het ook wel. Maar niet dat deze voor je staat. Boven het publiek!

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
                        Zo bedoelde ik het ook wel. Maar niet dat deze voor je staat. Boven het publiek!
                        Dat doe ik nooit.

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
                          Ik gebruik haast nooit safety's. Heb ze wel liggen maar gebruik ze nooit. Maar ik gebruik dan wel weer triggerclamps ipv g haken.
                          Het is niet enkel afbreken, ook schroeven kunnen lostrillen (b.v. door bassen)
                          En een triggerclamp zit meestal vast aan je lichteffect met wat schroeven...

Als je iets niet veilig kunt riggen, dan doe je het NIET!

En nu ik je "lichtbrug" zie... Die safety zal niet zo veel extra uitmaken... Door de valversnelling zakt gewoon dat hele brugje in mekaar.

Comment

Working...
                          X