Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cuelux en ledparren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cuelux en ledparren

Heeft er iemand ervaring met cuelux?
    Ik kan al mijn lichten bedienen maar met de ledparren zit ik even vast.
    Ik kan ze een kleur geven en ik kan ze dimmen maar ik kan niet vinden hoe ik ze laat knipperen of automatisch van kleur laten veranderen.

Indien je ze wilt laten knipperen, zul je bepaalde scenes moeten maken die je in een programma zet. Kortom, je beschrijft de stappen aan de software, vervolgens wordt er een programma van gemaakt.

Daarnaast snapt software de term 'automatisch' niet. Het kan zijn dat er ingebouwde macro's aanwezig zijn, maar je zult zelf moeten definiëren wat voor jou 'automatisch' is.

Je zult dus stappen moeten maken als volgt;
    - Spot 1 rood
    - Spot 2 rood
    - Spot 3 rood
    - Spot 4 rood
    - Spot 5 rood
    - Spot 6 rood
    - Spot 7 rood
    - Spot 8 rood

Al deze stappen opslaan en in een programma steken. Vervolgens heb je een programma waarbij een looplicht gecreëerd wordt. Hoe de programmering in cuelux precies in elkaar steekt weet ik niet precies, heb er nog niet mee gewerkt. Maar dat is in zijn algemeenheid hoe je een licht-programma opbouwt.

Comment

Hoi Mol, het staat in de handleiding van cuelux op pagina 15 t/m 19. Selecteer je lampen, selecteer een kleur of alleen de dimmer en kies wizard. Cuelux maakt dan automatisch een chase aan...

Ik moet toegeven dat de handleiding niet erg duidelijk is, maar het lukte mij de eerste keer dat ik met cuelux werkte....

Comment

De handleiding is zoek dus ik kan het niet nazien, ik heb ze ooit automatisch kunnen laten veranderen/knipperen van kleur maar ik kan het niet meer vinden. Met de KLS heb ik geen probleem, maar enkel met de gewone ledparren.

Comment

handleiding zoek?

Kan je hem gewoon downloaden in welke taal je wil. ;)

Comment

Working...
          X