Ik heb zelf de scanmaster 8/2. Weet niet in hoeverre ze hetzelfde zijn, maar zo vanaf de foto zijn ze gewoon gelijk behalve een deel van het uiterlijk. Kan er zeer goed mee overweg, lekker snel. Programmaatjes bouwen is in het begin wat moeilijk. Neem daar een goede middag/avond voor en je komt er helemaal uit ;-)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DMX uitleeg
Collapse
X
-
he, ik heb scanmaster kan er wel mee overweg maar twerkte niet super bij mij, dus ik heb vandaag interface aangeschaft en probeer nu freestyler.
maar mijn vraag is ik kan mijn showtec tornado scans niet vinden, heeft iemand hier een fixture voor ?
gr, Nigel
Comment
-
Originally posted by nigelgein View Posthe, ik heb scanmaster kan er wel mee overweg maar twerkte niet super bij mij, dus ik heb vandaag interface aangeschaft en probeer nu freestyler.
maar mijn vraag is ik kan mijn showtec tornado scans niet vinden, heeft iemand hier een fixture voor ?
gr, Nigel
Maak effe zelf een topic aan!
Comment
-
Originally posted by DJ sjamou View PostVolgensmij is het niet de bedoeling als ik dit topic heb gestart dat jij dan een vraag aan anderen in MIJN topic stelt.
Maak effe zelf een topic aan!
Dus doe heel even rustig. Neem geen kleurstoffen of wat het dan ook is geweest en dan komt het vast allemaal weer goed.
We hebben hier 1 iemand die de big chief mag zijn bij mijn weten en dat is als ik het goed heb Rick. Ben je het ergens niet mee eens of niet naar wens dan mail je of pm je gewoon met Rick.
Comment
-
Ho ho, haal allemaal even heel diep adem, zennnnnn.
Wat maakt het uit als iemand anders een vraag in een topic stelt? Als het over hetzelfde onderwerp gaat zie ik het probleem niet.
@Nigel, probeer op internet een fixture profile te zoeken, of maak deze zelf even aan. Wanneeer je de DMX-indeling en kanaalwaardes van je scans weet, kun je ze ook zelf aanmaken.
Comment
Comment