Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dmx4all &freestyler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Of het xlr touwtje tussen movinghead en laser niet goed, of dmx uitgang van movinghead defect kan zoveel zijn....

Comment

Touwtje zal dan wel goed zijn, aangezien het DMX-signaal nu wel tot de laatste fixture komt.
      Problemen in de uitgang van de movinghead zou ik niet zo snel voorzien... deze zitten meestal keihard doorgelust vanaf de ingang.

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Touwtje zal dan wel goed zijn, aangezien het DMX-signaal nu wel tot de laatste fixture komt.
        Problemen in de uitgang van de movinghead zou ik niet zo snel voorzien... deze zitten meestal keihard doorgelust vanaf de ingang.

Of doorgelust op de print, zoals bv Futurelight heeft en het keiharde doorlus kabeltje kan los laten, maar komt iid niet vaak voor.

Comment

Vandaar ook mijn 'meestal'. Het duurdere spul heeft vaak wel een apart printje, maar de goedkopere klasse niet.

Comment

Ik gok dat de beste jongen een China lasertje heeft (niets mis mee) en deze storen regelmatig op dmx. Een terminator zou de oplossing kunnen zijn.

Comment

Working...
            X