Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.
100 W
12 Gobo's en open
Stroboscoop-effect met variabele snelheid
Beschrijving
Zeer heldere, subliem ontworpen DMX-scanner met de meest uiteenlopende mogelijkheden. Voor clubs, disco's, presentaties, etc.
Uitvoering
DMX-bestuurde modus of onafhankelijke modus met master/ slave-functie mogelijk
Kleurenwiel met 12 dichroïtische kleurenfilters, 2 tweekleurenfilters en witfillers
Gobowiel met 12 lichtkappen (gobo's), open en shutter (Black-out)
Strobe-effect met variabele frequentie (1 - 5 flitsen/s)
DMX-besturing via alle gangbare controllers
5 DMX-kanalen
Sound-to-light via ingebouwde microfoon
4 hoogwaardige stappenmotoren. Lamp wordt meegeleverd
DMX-512-aansluiting 3-polige XLR
Pan-beweging binnen 130°
Tilt-beweging binnen 90°. ·
Tja euh, wat verwacht je er van? 100 Watt is niets als het halogeen is, dat prikt nergens doorheen en is meer iets voor je slaapkamer of een klein jeugdsoosje. Beetje á la moonflower.
Zoals Rick ook al aangeeft ga je met de 100w lamp niet echt ver komen.
Voor dezelfde prijs heb je hier bij Bax de TS-7B die met zijn 250w lamp voor de kleine fuiven meer dan voldoende geeft.
Tja euh, wat verwacht je er van? 100 Watt is niets als het halogeen is, dat prikt nergens doorheen en is meer iets voor je slaapkamer of een klein jeugdsoosje. Beetje á la moonflower.
Duurzame scanner met ongekend veel mogelijkheden en hoge lichtopbrengst in zijn prijsklasse. Zeer geschikt voor clubs, discotheken, bars, drive-in shows, verhuur firma\'s etc.
als de eurolite ts-2?
en ik heb nu een t4 dmx balk met 4 par 56 lampen en 2 scanners (de ts-2 of the winner)
welke controle is het beste ?
deze
De LC 2412 is een 24 kanaals DMX lichtsturing voor conventioneel licht. De ideale tafel voor kleinschalige theaterproducties en conventioneel licht zoals parspots, profielspots en fresnells.
Duurzame scanner met ongekend veel mogelijkheden en hoge lichtopbrengst in zijn prijsklasse. Zeer geschikt voor clubs, discotheken, bars, drive-in shows, verhuur firma\'s etc.
als de eurolite ts-2?
Als je de specificaties bekijkt zie je ook dat het verschillende scanners zijn in aparte prijsklassen... De Winner heeft een 250W halogeelamp aan boord, is dus feller en dus meer geschikt voor drive-in show gebruik.
en ik heb nu een t4 dmx balk met 4 par 56 lampen en 2 scanners (de ts-2 of the winner)
welke controle is het beste ?
deze
De LC 2412 is een 24 kanaals DMX lichtsturing voor conventioneel licht. De ideale tafel voor kleinschalige theaterproducties en conventioneel licht zoals parspots, profielspots en fresnells.
Als je de specificaties bekijkt zie je ook dat het verschillende scanners zijn in aparte prijsklassen... De Winner heeft een 250W halogeelamp aan boord, is dus feller en dus meer geschikt voor drive-in show gebruik.
Bedenk goed wat je er allemaal op wilt gaan aansluiten (ook in de toekomst) en hoeveel DMX-kanalen je nodig hebt.
okee bedankt voor uw reactie
en ik denk misschien dat ik in de toekomst nog 1 T4 balkje neem
en nog 2 scanners
en evt een rookmachine via dmx besturing maar is niet noodzakelijk
heb nu 9 kanalen in gebruik (4 voor par 56 en 5 voor de scanner)
Dan zou ik eerder een Showtec Light Desk Pro 136 aanraden. Die heeft 2 aparte secties voor parren en intelligent licht. Eigenlijk een soort Lite 4 controller en een scanmaster in 1 apparaat.
De light desk is inderdaad een zeer leuke controller omdat je dan je parren los van je scanners kan programmeren.
Dit kan je met denk ik geen enkele andere controller in dat prijssegment.
Heb vroeger zelf ook veel met de lightdesk gewerkt, maar door overstap naar LED parren en computersturing is deze niet zo bruikbaar meer geworden.
Comment