Announcement

Collapse
No announcement yet.

led bar + controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Rick Ik vergiste met in die showtec led dingen. Alsnog vind ik het super onhandige controllers omdat je er verder niets op kan aansluiten.

@Gunthar voor latere uitbreidingen kan je beter gaan voor die scanmaster. Daarop is veel meer mogenlijk dan die Ledcon!

Comment

Bedenk je wel dat de LEDcon iets meer ingebouwde features heeft en zo goed als plug-&-play te gebruiken is.

Beide sturingen hebben hun voor- en nadelen.

Zo kun je op de LEDcon geen extra lichteffecten e.d. aansluiten, maar op de scanmaster-achtige lichtsturingen ben je al snel beperkt in het aantal chases.

Comment

Originally posted by gunther View Post
        hey

nog een andere optie ( sorry hoor dat ik zoveel voorstellen doe :) )

ben gisteren bij een vriend geweest en die heeft deze staan.

De 4TC lichtset is een perfect lichtsysteem voor drive-in shows, bands en artiesten die ruimtegebrek hebben maar wel voldoende basisverlichting willen. TriColor techniek zorgt voor sublieme kleurenmenging.

mijn eerste gedacht was van "zo klein" maar de lichtopbrengst was beter dan de gewone ledbars.
        hij heeft er een kleine controller bij die ik wel OK vond.

Deze LED controller is speciaal gemaakt voor de aansturing van LED parren zoals de LED par 56, 64 en 36. Met deze controller bedient u zeer snel en gemakkelijk al uw LED parren.

alles samen met statief en kabels is rond de 550 euro.

graag de laatste keer jullie mening hiervoor ( hahaha )

alvast bedankt

het is deze geworden.
        ledbar ziet er veel belovend uit.
        de interne programma's werken prima op de muziek

kheb nog wat problemen met de ledcon correct in te stellen en ga hier morgen eens naar kijken, kheb hem alles automatisch laten doen om zijn adressen juist te zetten( staat uitgelegd op zijkant van de ledcon ) maar de schuivers en knoppen reageren niet zoals het zou moeten zijn.

Comment

Je dient er wel voor te zorgen dat de LEDbar in LEDC modus staat! (Zou ook iets anders kunnen heten, maar daarvoor heb je een handleiding. ;))

Ik weet in ieder geval wel dat er in de manual van de 4TC beschreven staat hoe je de juiste modus moet instellen.

Via de manual van de Ledcon kun je het volautomatische adresseren nazien.

Comment

Ik ben hier voor het eerst maar weet niet of ik hier goed ben;
            Ik ben op zoek naar een fixture voor mijn JBSytems Led Lightbar 4tc voor freestyler.
            Ik heb het al geprobeerd te programmeren maar lukt niet echt.
            Wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt.
            Stefan

Comment

Wellicht kan je beter even een nieuw topic maken in het verlichting forum.

Comment

Working...
              X