Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
In beide lampen zitten leds naar wat ik op internet kan vinden. Die kan je niet zomaar makkelijk vervangen en ik heb ze dan ook nog nooit bij bax gezien.
Ze zijn anders heel gemakkelijk te vervangenbij de beamz , toen ik de draaibollen kocht dan zaten de lampjes apart verpakt en op 2 minuten stak ik ze erin.
Nu is er een van de beams stuk en ik zoek dus die lampjes.
Let wel op dat je Spherion gewoon LEDs aan boord heeft, die gemonteerd zitten op een print. Die vervang je dus niet zo heel makkelijk, kun je beter aan een reparateur overlaten, of indien onder garantie, terugsturen bij defecte LEDs.
Wat betreft de lamp voor je Beamz lichteffect, daar zul je de handleiding voor moeten checken. Is namelijk niet direct terug te vinden.
Die spherion had ik nog niet opengemaakt, maar ik dacht nu ik toch een lampje bestel voor de beamz, dan bestel ik er mee voor de spherion, niet doen dan als het op de print vast zit
Van de beamz is er ééntje stuk maar die zijn dan wel makkelijk te vervangen, ze prikken er gewoon in, ik zal eens zien of ik de handleiding nog heb, want vaak smijt ik die dingen ook weg, zeker bij een simpele lamp
De kans dat de LED zelf van de Spherion defect raakt, is vrij klein. De kans is groter dat de LED driver defect raakt of dat er een soldering losraakt. (Maar ook die kans is bij een effect als de Spherion niet zo groot omdat de LEDs zelf niet in beweging zijn.)
Ik zoek niet meer verder naar een lampje voor de beamz miror ball, ik gebruik ze toch bijna nooit omdat ik altijd de spherion van ADJ gebruik en die zal ik waarschijnlijk vervangen door de DMX gestuurde versie, de beams zullen een plaats krijgen in het plaatselijke containerpark.
Sorry jongens maar ik heb geen zin om hier veel tijd in te steken.
En bij de post kom ik heel zelden, je hebt er nooit geen plaats om te parkeren omdat de mensen die de stad intrekken altijd hun wagen plaatsen op de parking van de post, daar is het gratis en in het stad moet je betalen, ik heb dus geen zin om de halve stad te voet af te lopen om tot bij de post te komen en daar dan 1u te moeten wachten want het is daar altijd druk. sorry jongens anders had ik ze met plezier gegeven.
Het kan aan mij liggen maar als ik me niet vergis zit er toch nog gewoon garantie op die bollen. Dus dan kan je er gewoon mee naar je dealer gaan ( of sturen ) en ik zou zeggen hier is ie en succes ermee.
Beetje zonde om ze dan weg te gooien.
Geen zin in om er mee terug te gaan. Willen andere hem toch dat je hem niet weggooid. Ik zou zeggen laat ze het maar op komen halen.
Ben gisteren bij die dealer geweest om hulp te vragen voor traktor, hij zei dat ze geen beamz meer verkopen en hij me niet verder kan helpen met dat lampje?
Ja dit is de webshop met die mongool van een eigenaar waar ik het over heb in een ander topic en waar ik ook niets meer koop.
Dit zou ik dus zien als een leuk project. Als jij recht op garantie hebt is ja maar dat leveren wij niet meer niet jou probleem. Dit is iets van zijn probleem.
Dan maar een nieuwe aanbieden. Het is nu zijn probleem.
Zeker bij zoon botte koekie laat ik me niet kennen en ben je echt aan het verkeerde adres bij mij.
Comment