Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax WSM02

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax WSM02

Hallo,

Ik heb een jaar geleden een bax WSM-02 rookmachine aangeschaft.
    Sinds de eerste keer dat ik hem gebruik komt er altijd een beetje vloeistof uit als ik hem gebruik. De rookmachine is 1200 watt, en had rookvloeistof vanaf rookmachines van 1200 watt. Ik dacht dat het dus maar aan de vloeistof kon liggen, dus heb normale medium vloeistof gekocht. Maar nu heb ik nogsteeds hetzelfde probleem!

Weet iemand wat ermee aan de hand is?

Een keer reinigen met gedestilleerd water of schoonmaakvloeistof voor rookmachines. Kijken of dat helpt.

Comment

En daarna ook goede rookvloeistof kopen, JEM heeft goede producten, vraag maar aan Rick ;)

Comment

Ik wil de discussie van tijden terug over het bax-huismerk niet oprakelen, maar dit is toch niet het geval van verkeerde rookvloeistof. Dit is eerder het geval van een 'niet perfect' warmte-element in het apparaat. Wanneer er rookvloeistof in vloeibare vorm uit komt betekend het meestal dat het apparaat de rookvloeistof niet genoeg heeft kunnen opwarmen waardoor het nog vloeibaar uit het gat komt. Oplossing is makkelijk, laat het apparaat altijd lang genoeg opwarmen, ook al zegt het lampje dat hij klaar is voor gebruik.

Comment

Indien het kleine druppeltjes zijn bij langdurig gebruik, zou dat best mogelijk zijn. Is het stukken meer dan dat, dan is het verwarmingselement niet goed afgesteld. Dit probleem speelde soms wel eens bij de oudere generaties machines.

Comment

-> Verlichting & Decoratie.

Aanmaken van 2 topics is overigens niet nodig, eentje is wel genoeg. Andere kan op slot.

Comment

Working...
            X