Announcement

Collapse
No announcement yet.

Truss carre met verlichting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

3meter is inderdaad zeer laag. Een beetje lang dronken iemand gaat al snel rare dingen doen.

Dan kan je beter kijken naar 5 meter. Je statieven kunnen dat in ieder geval makkelijk de lucht in krijgen. En hoe zit het met je speakerset? Als deze niet zo geweldig is kan je misschien een deel daarheen schuiven, maar is slechts een ideetje!

Comment

Tja en daar komt het probleem al vaak. Niet overal heb je 5 meter hoogte tot je beschikking. Dus misschien sowieso een idee om er rekening mee te houden dat je zorgt dat je flexibel blijft met je hoogte.

Comment

Speakerset is niet het probleem, mocht dat te weinig zijn, kan ik er altijd nog bij huren.
        Podium hebben we liggen, Wat voor Movinghead raad je aan ipv de Sirius?

Comment

Tja dat zal wel op je budget in gaan hakken. Maar wat voor bewegend licht heb je dan voor op het podium? Misschien een idee om er hier gewoon meer van te kopen.

Comment

Originally posted by DJMa5treat View Post
            Ik vind dit maar een rare post. Gebrek aan professionaliteit, en een te kleine beschrijving, voor dit budget verwacht ik een veel grotere tekst, met meer uitleg en vooral een goede grammatica en spelling. Als je amper met letters overweg kan, kan je dat dan wel met geld? Als het al geen grap is. Ik ga toch ook niet zomaar naar een winkel toe en zeg van, ja, ik heb nog 15000 euro over, zeg maar wat ik ervan kan kopen?!!!!
            Daarom bestaan er forums om mensen te helpen met minder of geen ervaring, dus waarom moet je die persoon meteen aanvallen, hij stelt een vraag en verwacht een goed antwoord.

Als die persoon nu veel geld heeft om te besteden dat is zijn goed recht toch, het is niet omdat hij 15.000 euro over heeft voor licht en truss dat hij er iets van kent, nogmaals daarom zijn er forums.

Originally posted by JanPetersen View Post
            Indien WF33 gebruik maakt van Apple, en geen windows, kan er ook naar cuelux gekeken worden! Zeer simpel in gebruik. Makkelijk showtjes maken, en opslaan. En later weer oproepen.

.
            Waarom geen windows?
            Ik heb cuelux op windows draaien en nog geen probleem mee gehad?

Ik zou 4 of 6 kls 1001 erin hangen of iets goedkoper de kls 801 wat nog een bak licht heeft.
            6 goede movingheads of scanners
            Goede stobo
            en een 4tal speigelbollen, dan kan je een paar movingheads erop richten voor een leuk effect te creëren.
            Last edited by Mol; Sunday-19-08-2012, 21:06.

Comment

Hij zegt zelf dat hij zijn huidige lichtset wilt vervangen. Dan heeft hij toch wel enige ervaring met verlichting lijkt me.

Comment

Vreemd topic dit.

Ik stel voor dat je een lichttechnicus/show designer (die knap in het werk zit) in de buurt opzoekt en met hem een plannetje maakt.
                Hier krijg je alleen maar apparatuurlijstjes. Belangrijker is om een 'plaatje' te maken.

Wat ook al gezegd is, hoe zit het met de bühne? Zaallicht kun je altijd nog huren. Licht op de bühne is veel belangrijker!

Comment

Oke, na een beetje rekenen kom ik uit op een:
                  16 stuks truss van 2 meter
                  6 stuks truss van 1 meter
                  4 hoekjes.
                  Met deze setup kan je je carré van 7x4 maken op een hoogte van 3 en 4 meter. eventueel neem je er nog 4x 1 of 0,5 meter bij als je nog hoger wil.
                  Totaalprijs van je truss zal worden (uitgaande van 3 of 4 meter hoogte):
                  € 4208,-
                  De KLS-balkjes zullen ju 6x609= € 3654,- kosten
                  Nu houden we 15000-4208-3654= € 7138,- over voor een 4, 6 of 8tal movingheads
                  Dat duid op een maximum van €1784,50 per MH bij 4, €1189,66 voor 6 en € 892,25 bij 8
                  Dan kunnen we oa kiezen uit 4x Elation Platinum spot 5R of 8x Elation Vizi Spot LED Pro

Comment

Ja nog meer lijstjes.

Ok misschien een duidelijke reden waarom iets wel of juist niet.
                    Dan nog 1 tip. Heel veel bedrijven hebben een ADVIES verkoopprijs. Dus als jij in 1x zoveel af wil nemen is er vaak wel iets mogelijk met de prijs.

Ook leuk zoveel truss en statieven en andere spullen. Maar hoe ga je het meenemen? Past dit straks nog in je auto, aanhanger, vrachtwagen of bakfiets?

Ook je movinghead hoe wil je die gaan vervoeren? Gewoon in de originele kartonne doos of....

Truss kopen is leuk maar ookal aan de verbindingen gedacht zoals spigot en pennen en veren.

Succes nijst maak maar weer een lijstje. Pfffff daar heb je dus zoals al gezegd zeer weinig aan.

Comment

En wf33? Al wat gekocht? Ben wel benieuwd ;-)

Comment

Working...
                      X