een motor van een boot is over het algemeen niet erg stil, tenzij je het over een elektromotor hebt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
jeugdkamp.
Collapse
X
-
In sommige filmpjes zie je mensen zwemmen in een zwembad waar ze die vloeibare stikstof of dat droog ijs gedropt hebben. Lijkt me dus nie zó gevaarlijk ( ik wil nu niet zeggen dat het niet gevaarlijk is!) In een meer zal de concentratie ook zeer laag zijn (na verloop van tijd) doordat het goedje veel oplosmiddel krijgt.
Maar ik zeg niets over de stoffen wanneer ze niet opgelost zijn! Om een voorbeeld te geven : vloeibare stikstof (-200 °C... ) wordt gebruikt om wratten dood te vriezen. En ik weet uit verschillende ervaringen dat dit niet zo prettig is.Last edited by Mathias Van Rechem; Thursday-23-08-2012, 12:38.
Comment
-
Er word net gezegd dat het -85 graden is. Ik weet niet of het klopt, maar ik weet wel dat je goede handschoenen moet hebben wil je het met je handen kunnen vastpakken. Als het eenmaal in het water ligt, dan is het al heel erg opgewarmd, en kun je het waarschijnlijk gewoon aanraken. De damp is sowieso niet gevaarlijk.
Comment
Comment