Announcement

Collapse
No announcement yet.

jeugdkamp.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

een motor van een boot is over het algemeen niet erg stil, tenzij je het over een elektromotor hebt.

Comment

Tegenwoordig hebben veel boten de motor gedempt liggen. Ook om de trillingen van de as te verminderen... Dit houdt ook lawaai tegen

Comment

Haha, nice ! , bedankt voor alle reacties. nou nou offical dubwood.... klinkt vet :p maar dat gaat hem niet worden denk, hou het een beetje op wat rick gezegd heeft, simpel maar wel leuk,

Comment

geniaal dit :p, waar kan je dat kopen?

Comment

Wat kan je kopen? Van die ogen?

Comment

[QUOTE=Mathias Van Rechem;133819]Dit of dit lijkt me ook wel leuk, maar doe dit niet als je niet 200% zeker bent waar je aan begint, want is en blijft gevaarlijk spul.

Ziet er wel nice uit!!, maar waar kan je dat halen ?; )

Comment

Euh bij de plaatselijke droog ijs-en vloeibare stikstof boer? Nee ik weet het eigenlijk ook niet. Misschien eens vragen aan iemand die een ijskraam heeft, zij gebruiken het vaak, zeker op strand. En anders eens op internet zoeken.

Comment

Originally posted by God is a dj View Post
                  geniaal dit :p, waar kan je dat kopen?
                  Doe het zelf zaak, fietsenwinkel ( fietsverlichting werkt tegenwoordig ook op led en baterijen:p) overal waar ze zaklampen hebben neem ik aan. Maar kijk toch maar even naar een iets groter model ;)

Comment

Droogijs is ook gewoon online te koop!

Alstublieft

Comment

Maar vermeld er dan ook duidelijk bij dat droogijs niet geheel ongevaarlijk is als het verkeerd gebruikt wordt...

Comment

Droogijs in het water gooien lijk mij nou ook niet zo goed voor de visjes in het water.

Comment

Ach ja, is het voor de vissers wat makkelijker!

Maar Rick heeft wel gelijk. Droogijs is -85 graden geloof ik. Dus een stel goede handschoenen zijn niet verkeerd. Maar het water moet wel enigszins warm zijn andere is het al snel weer voorbij met de pret.

Comment

In sommige filmpjes zie je mensen zwemmen in een zwembad waar ze die vloeibare stikstof of dat droog ijs gedropt hebben. Lijkt me dus nie zó gevaarlijk ( ik wil nu niet zeggen dat het niet gevaarlijk is!) In een meer zal de concentratie ook zeer laag zijn (na verloop van tijd) doordat het goedje veel oplosmiddel krijgt.

Maar ik zeg niets over de stoffen wanneer ze niet opgelost zijn! Om een voorbeeld te geven : vloeibare stikstof (-200 °C... ) wordt gebruikt om wratten dood te vriezen. En ik weet uit verschillende ervaringen dat dit niet zo prettig is.
                            Last edited by Mathias Van Rechem; Thursday-23-08-2012, 12:38.

Comment

Er word net gezegd dat het -85 graden is. Ik weet niet of het klopt, maar ik weet wel dat je goede handschoenen moet hebben wil je het met je handen kunnen vastpakken. Als het eenmaal in het water ligt, dan is het al heel erg opgewarmd, en kun je het waarschijnlijk gewoon aanraken. De damp is sowieso niet gevaarlijk.

Comment

hmm, klinkt goed, alleen een probleem, als ik het online bestel, bijvoorbeeld een dag van te voren, hoe ga ik het koud houden?, of wordt het bezorgt in heel goed isolatie materiaal ofzo?

Comment

Working...
                                X