Announcement

Collapse
No announcement yet.

scanmaster SM-16/2 + stroboscoop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• scanmaster SM-16/2 + stroboscoop

Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen een setje led parren , een stroboscoop en een dmx controller in huis.
    Nu kan ik van de leds alle kleuren los van elkaar aansturen maar de stroboscoop zit midden tussen de leds. De strobo wil ik op de speed en fade time faders op mn showtec scanmaster sm-16/2. Dit is mij tot op heden niet gelukt

Ze staan nu als volgt ingesteld.

led1 kanaal 1
    led2 kanaal 5
    led3 kanaal 9
    led4 kanaal 13
    strobo kanaal 18

Ik heb alles van 0 tot 255 geprobeerd maar krijg de strobo niet op de plek waar ik hem wil hebbeb.

De stroboscoop is van het type American DJ SP-1500 MKII 1500

de leds zijn van eurolite en de dmx controller is een showtec scanmaster sm-16/2

Kunnen jullie mij helpen?

Tja dat gaat hem dus niet worden. De speed en fade time faders zijn er om de snelheid van verschillende cue's ( stappen ) te bepalen. Dus door een chase te maken kan je met deze 2 schuiven de snelheid van de stappen bepalen.

De schuiven zijn er dus niet om de snelheid in intensiteit van de strobo te regelen. Dat zal je met de schuiven moeten doen die met je kanaal van de strobo overeen komen.

Dit is ook weer 1 van de nadelen van deze dmx controller. Het is een erg goedkope dmx controller en werkt goed maar de mogelijkheden zijn erg beperkt.

Comment

Okee bedankt voor je antwoord ronennieshow!

Met dat probleem verholpen/onmogelijk vroeg ik mij af hoe ik mn led en strobo nou op de muziek werkend krijg. Ik ben echt een DMX leek en heb de handleiding helemaal opgevolgt. Zou iemand mij duidelijk kunnen uitleggen hoe ik het moet instellen? alvast bedankt!

Comment

Working...
      X