Announcement

Collapse
No announcement yet.

Master/Slave

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Master/Slave

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag over mijn led parren om die in master/slave zetten.
    Ik heb 4x A-DJ led par 36 DMX. En nu wouw ik deze twee aan twee in de Master/Slave functie zetten. Dus ik heb ik ze al met een DMX kabel aan elkaar gekoppeld alleen nu krijg ik ze niet zo dat ze alle bij het zelfde doen.

Wie kan mij hier mee helpen?

Gr. Rens :D

Je moet de schuifjes waarmee je het adres van de lampen instelt, goed zetten. Je kan in het boekje vinden welke je omhoog moet doen om er een master van te maken, en welke schuifjes voor de slave. Ook moet je de kabels wel in het goede gat steken. Master gebruikt out, slave gebruikt in. Als je 4 lampen aan elkaar doet, moet je dit doen:
    Master Out -> Slave 1 in
    Slave 1 Out -> Slave 2 in
    Enz.

Comment

Oke dan zal ik dat morgen even uitproberen en als het niet lukt dan laat ik het wel weer weten

Comment

@ DJMa5treat
        Ik ben net bezig geweest met mijn par verlichting in master/slave te zetten zo als jij zij. Maar ik kan in de gebruiksaanwijzing niks vinden over welke standen ik de schakelaars moet zetten. De kabels heb ik wel goed aangesloten zitten.

Dit is alles wat er aan gebruiksaanwijzing bij zit:

Sorry voor de onduidelijke fotos

Comment

Tja, ik kan het niet lezen zo, en als ik de foto's uitvergroot wordt het een grote brij van pixels. Dus ik kan je op deze manier niet verder helpen. Ik zal even kijken of er ook een online handleiding is.

EDIT: geen handleiding gevonden. Misschien nog een keertje kijken of je er per ongeluk overheen hebt gelezen? Want volgens mij heeft in principe elke lamp met een DMX aansluiting ook demaster/slave functie.
          Last edited by Guest; Wednesday-29-08-2012, 20:57.

Comment

Ik heb net alles nog een keer door gelezen maar ik kan niks vinden over de master/slave functie.
            Maar ik stuur wel even een mailtje naar de helpdesk van Bax-Shop misschien dat hun meer weten.

Maar toch bedankt voor je hulp en ik laat het wel weten als ik meer weet.

Comment

Wat je ook eens kunt proberen is master op auto mode of hoe je hem hebben wil, en da slave op DMX kanaal 1. Bij een kls werkt dat ook zo (400 althans)

Comment

Bij een KLS-1001 werkt het ook zo..

Comment

Ik heb net nog een keer geprobeerd om de parren master/slave te laten werken. Door middel van de enen op automatisch te zetten en de anderen op dmx kanaal 1. Maar ook dat werkt niet.

Iemand nog andere ideen?

Comment

Ik niet, misschien de klantenservice wel?

Comment

Ja dat heb ik ook gedaan. Maar ik heb alleen nog geen antwoord

Comment

Working...
                      X