Announcement

Collapse
No announcement yet.

Concurrenten van deze lichteffecten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Concurrenten van deze lichteffecten

Hallo,

Ik wil mijn drive-in van nieuwe lichtshow voorzien.

Wat ik hiervoor ingedachten:
    - 2x Showtec power led set
    - 2x Showtec Phantom 50 led
    - 2x Showtec Aircone met 2m en 3m sleeves

Weet iemand of hier betere opties voor zijn, in deze prijsklasse.

Alvast bedankt!

Ipv de Showtec Power led set kan je bijvoorbeeld eens kijken naar de Eurolite KSL ledparren balken.

Comment

Ja, dat wil ik nog gaan doen. Is dit veel verschil?

Comment

Ja, niet veel, maar je merkt er wel wat van! Forum lid lars, heeft zijn showtec led parren al inmiddels 2 keer kunnen wegbrengen voor reparatie. Ik nu pas 1 keer.
        Heb je misschien een linkje voor de led parren?

En over de lichtopbrengst van de KLS zul je niet veel negatiefs vinden!

Kan ze niet vinden op de bax, en weet niet of het om de led parretjes van 30 per stuk gaat, of de betere van showtec (ja die hebben ze ;-))

Comment

Ik bedoel deze: http://www.bax-shop.nl/complete-led-...t-details.html

Jullie bedoelen deze waarschijnlijk: http://www.bax-shop.nl/complete-led-...t-details.html

Zit daar veel verschil in?

Comment

Tussen deze twee zou ik zonder gemaar voor de KLS gaan. Maar da's persoonlijk!

Met de KLS heb ik (goede) ervaringen, de showtec zie ik nu pas voor het eerst!

De led parren die ik bedoelde (die je dus niet moet nemen!) zijn de allergoedkoopste van showtec, par 56, en iets van 30 euries. Leuk voor installatie misschien, of om mee te experimenteren maar meer echt niet het liefst!

edit: zie nu ook dat de showtec 16kg weegt, en de kls 9kg!

edit 2: de kls heeft ook stroom aansluitingen voor bijvoorbeeld lasers of andere effecten die je erbij kan hangen!

Comment

Oke, Dan weet ik het al! De KLS 801.

Als achtergrond wil ik de Showtec star sky mk2 color (6x3m) met 2 simpele statiefjes pakken. Is dat wat?

Comment

Dan zou ik wel een stevige statief nemen. En een van de drie poten recht met het doek zetten zodat deze niet omkukelt.
                Het liefst zels wind up statieven!

Comment

Ik hoop dat je tussen die statiefjes een trussysteem voorziet, anders gaat het boeltje wel heel erg snel samenklappen door het gewicht van het doek

Comment

Dit zou eventueel aan de 2 adj st132 kunnen, die ik nog heb staan.

Comment

Dat moeten prima statieven zijn. Je kan het best driehoek of vierkant truss nemen. Maar misschien kan je ook een enkele buis nemen. Al raad ik zelf truss aan. Zie marktplaats eventueel, staat genoeg op!

Comment

Qua bevestiging verzin ik nog wel wat. Maar geen truss want dan krijg je 2 lichtbruggen.

Want heb dus ak een lichtbrug van 2x Musicson MS4 en 6 meter vierkante truss met daaraan dadelijk de 2 KLS en misschien nog 2 phantom 50's (als ik er 4 koop).

Comment

Ik weet nie hoe je normaal je truss neerzet, maar als je deze achter jou zet, zou je eventueel de truss voor het doek en je verlichting kunnen gebruiken. Zeker met een vierkante truss moet dit volgens mij wel mogelijk zijn: doek aan de achterste en onderste buis, lichtjes op de rest van de buizen. Ik weet wel niet in hoeverre het sterrendoek brandveilig is, toch even nakijken als je de lichten er dicht wil tegen hangen...

Comment

Meestal zet ik hem achter me.

Volgens mij zijn dat ook gewoon gekeurde doeken..

Comment

Misschien als je alles binnen hebt een fotootje?

Comment

Working...
                              X