Announcement

Collapse
No announcement yet.

Concurrenten van deze lichteffecten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat kan nog wel even duren want gooi er waarschijnlijk eerst mijn oude lichtset uit. En dan word het in delen gekocht waarschijnlijk.

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
      Ik hoop dat je tussen die statiefjes een trussysteem voorziet, anders gaat het boeltje wel heel erg snel samenklappen door het gewicht van het doek
      Waarom zou dat samenklappen?
      Er zit een dwarsligger tussen.

Een backdrop maakt uw show helemaal af. Maar een LED-backdrop, dat is nog een stapje hoger! Showtec komt met de Star Sky-reeks, een serie LED-backdrops, waaronder deze versie met witte LEDs en wit doek.

Comment

Blijkbaar heb ik dat over het hoofd gezien. Maar dan heeft de ts ook gen extra statiefjes meer nodig zoals hij voorstelde.

Comment

Nou ik wil mijn St-132's gaan gebruiken omdat (zoals sommige mede baxforumleden weten) heb ik een lichte versie van een halfzijdige verlamming(wil je het precies weten, google Hemiplegie).

Maar daardoor gebruik ik ALTIJD wind ups. Dit is zwaarder met tillen maar 30x gemakkelijker voor mij om het omhoog te doen.

Nu even iets anders, wat is er beter en wat zijn de verschillen tussen: de showtec phantom 50 en de indigo 150? de phantom heeft tot nu toe nog mijn voorkeur. Maar wil het graag weten.

Comment

De Phantom heeft een 50 watt led module, en de indigo 20 watt.
            De Phantom ziet er mooi uit, de indigo vind ik spuuglelijk (maar ja, het is donker!).
            De Phantom heeft zo veel meer lichtopbrengst dan de indigo.
            De Phantom is 100 euro duurder dan de Indigo.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat ook uit naar de Phantom.

Comment

Oke, zo'n vermoeden had ik al.

Comment

Working...
              X