Announcement

Collapse
No announcement yet.

budget scan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• budget scan?

beste bax shoppers,

ik ben nu voor onze kleine feestjes opzoek naar een paar cheap ass scanners.
    waarom goedkoop?

ik wil ze gebruiken om onze verlichting tussen de kleine show en middel show wat aan te passen, dus ipv alleen maar parren ook 2 scanners, zonder de mensen op kosten te jagen, willen mensen een grote lichtshow? dan huren we.

ik zag op bax shop de showtec dj led scan, is dit een leuk effect voor het geld, aangezien ze de komende tijd alleen op geluid zullen draaien?

Met de dj led scan krijg je van die bolletjes. Weet niet of je dat leuk vind.
    Wil je Gobo's moet je even verder kijken, bijv. de jb systems winner of dynamo. Of showtec firestorm (zijn al wat ouder, dus alleen 2dehands te verkrijgen).

Comment

misschien wat verouderd, maar Martin 218 MKII 's wellicht iets?
      2e hands voor een leuke prijs te krijgen en zijn erg snelle scans met lekker veel gobo's.

Heb je wel professionele kwaliteit..

Comment

ik ben toevallig van de week naar iemand in de buurt geweest die 2de hands dj led scanners had liggen, voor het geld kon je het eigenlijk bijna niet weigeren...... tenminste als er niet zo een vervelende piep vanaf kwam.

heb mijn zinnen nu gezet op nog een extra setje parren, en scanners huren we wel.

Comment

Working...
        X