Announcement

Collapse
No announcement yet.

controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• controller

vraagje omtrent controller

heb 4 lichtbakken met 4spots van 100w en zou deze graag aansturen via controller en ook kan dimmen en deze sturen per kleur (4kleuren per bak)

Wat voor bakken zijn het precies? Beschikken deze al over DMX? Wil je ze aan gaan sturen via DMX? Wat voor aansluitingen zitten er nu aan? Hoe stuur je ze nu aan?

Kortom; geef ietsje meer informatie zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Wat voor bakken zijn het precies? Beschikken deze al over DMX? Wil je ze aan gaan sturen via DMX? Wat voor aansluitingen zitten er nu aan? Hoe stuur je ze nu aan?

Kortom; geef ietsje meer informatie zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen. ;)
      nu gwn stekkers voor 230;via dmx zou gemakkelijk zijn maar ervoor weet ik niet direct iets da ook niet teveel plaats in neemt anders zo powerbalk ofzo wel gemakkelijk zijn

de bakje zijn rechthoekige in hout

Comment

Waar wil je ze voor gaan gebruiken? Je kunt kijken voor een dimmerpack, daar sluit je de230V-kabels op aan van de lampen en dan kun je ze dimmen.
        Weet je ook wat voor lampen het zijn?

Comment

het zijn lampen sylvania (80W ipv 100W in mij eeste bericht) van in de catoloog van showtec
          gebruik ze meesstal rechtstaand ma soms ook in kleine truss
          gebruik meestal maar 3 ervan

Comment

Wanneer je ze echt on the road wilt gaan gebruiken, zou ik er liever voor kiezen om voor een stevigere behuizing te gaan kiezen, zoals een par-armatuur. Ziet er stukken representatiever uit en stijlvoller. Ook wordt het lastig om je dimmerpack te monteren aan een dergelijke bak.

Comment

zou wel willen over gaan naar parren maar daar beetje plaats gebrek voor anders had ik er al aangeschaft :)

Comment

zou wel willen over gaan naar parren maar daar beetje plaats gebrek voor anders had ik er al aangeschaft :)

Comment

Tegenwoordig heb je ook erg platte alternatieven voor parren. ;)
                  Deze bijvoorbeeld.
                  Heb je ook direct DMX om ze met een externe controller aan te kunnen sturen.

Comment

heb voor de moment ook wel wat twijfels bij led parren heb al mooie gezien ma ook minder mooi ma zal wss ook afhangen van het gebruik maar vind een gewone par toch iets mooier qua effect
                    maar ga er zeker is goed over nadenken welk ik zou nemen

Comment

Working...
                    X