Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lichteffect met veel lichtopbrengst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Laddertruss is voor mij persoonlijk een tussenstap die je beter kunt overslaan. Leg dan a.u.b. iets meer geld neer voor een Duratruss-systeem. Dat is makkelijker in elkaar te zetten, nog eenvoudiger omhoog te takelen, stabieler en veiliger.

De laddertruss-systemen zijn vooral leuk als je ze voor backdrops gebruikt of slechts een paar lichteffectjes wilt ophangen.

Comment

ik zat te denken aan twee ledparren op een truss of gewoon aan een goede t-bar, met twee gewone par-spots, en dan een stroboscoop en twee leuke lichteffectjes. een goede rookmachine en dan heb je volgens mij al aardig wat..

en dan later eventueel nog uitbreiden met twee ledparren en dan de gewone spots met een voet op de vloer zetten en geluidsgestuurd op de bas mee laten gaan.. lekker fel licht.. als een soort blinder..

Comment

Ik zou gewoon meteen gaan voor 4 parren of 4 led parren. Met 2 kan je gewoon zeer zeer weinig. Eigenlijk bijna niets. Want heel veel meer dan om en om aan en uit laten gaan. Alles uit is namelijk donker. Eventueel zou je er nog 2 tegelijk aan kunnen zetten maar dat was het. Dus weinig dynamiek in je show. Kunt weinig creatiefs maken met de 2 parren. Ik zou daarom voor 4 gaan.

Daarna uitbreiden met effecten of scans of wat dan ok.

Comment

ik heb dus al twee gewone parren en daar wil ik dan twee ledparren aan toevoegen. mn gewone parren zijn dus ook muziekgestuurd.

Comment

Working...
          X