Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ilda-splitter probleem!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ilda-splitter probleem!

He hallo,

Ik heb wederom een technische vraag. Ik heb een Laserworld Ilda-splitter gekocht. Maar doet niet na behoren. Als ik de Lasers aanzet met de LDS software. En ik zet hem op tekst. Dan krijgt de linker Laser tekst. En dan draait de rechter laser zijn standaard show!. Vreemd!

Als ik de ilda-kabels omdraai!. Dan krijg je op de rechter Laser spiegel beeld tekst (zoals het hoort!). En dan gaat de linker Laser op de standaard show!.

Conclusie: ik krijg geen tekst op beide lasers!. Ik heb de splitter terug gestuurd. Het bedrijf zegt dat ze geen storing te kunnen vinden!. Wel hebben ze de splitter getest op een laser met twee ilda aansluitingen. Dus met door verbind optie. De Lasers die ik heb zijn enkel ilda!. Daarom had ik de splitter aangeschaafd!

Kan iemand mijn vertellen wat ik fout doe?.

Greetz Aimillio

Vermoedelijk wijkt de pinbezetting van jouw lasersoftware af, waardoor vermoedelijk de X- en Y-kanalen niet op de plek zitten waar ze horen te zitten.

Bij de splitters die wij verkopen wordt de X-as omgedraaid bij de 2e projector, om gespiegelde shows te maken.

Comment

He Rick,

Bedankt voor je bericht!.
      Is hier een oplossing voor?

Hier nog wat info:

Ik draai op: LDS-Software!
      Dac: Laserworld
      Ilda-kabel: Laserworld 5 en 10 meter
      Laser 1: Laserworld CS-700 RGB
      Laser 2: Equinox - Apache Laser

Greetz Aimillio

Comment