Announcement

Collapse
No announcement yet.

Showtec Ignitor-3 LED stroboscoop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Showtec Ignitor-3 LED stroboscoop

ik heb deze strob nu al een tijdje, en hij doet het heel goed.

alleen vind ik dat de licht opbrengst niet echt goed is, (voor de mensen die hem ook hebben) en ik heb het gevoel dat de ene led strip meer licht geeft als de andere.

en ook bij deze lamp weer een te korte stroom kabel
    maar alles bij elkaar is het nog best een hele mooie en goede lamp.

ook ben ik te spreken over de bezoring van bax alles was netjes ingeppakt en zag er mooi uit, Alleen een best wel overdreven grote doos voor 1 zon lamje

ben benieuwt naar jullie menigen over deze lamp

gr.wesley.H

Ik heb de ignitor zelf niet. Heb ze wel eens gezien en de lichtopbrengst was verder niet slecht voor zo'n kaste (met die prijs ;-))

Over de grote doos, gewoon voor meer veiligheid en lekker veel luchtzakjes!

Comment

Wij hebben 3x de ignitor 6 van showtec. Zijn er behoorlijk fan van. Kosten wel behoorlijk wat voor een strobo maar werken heerlijk. Meerdere tegelijk gebruiken flitsen ook echt tegelijk.

Licht op brengst is te vergelijken met een 500 a 750 watt ouderwetse strobo. Maar door de meerdere los aan te sturen ledstroken en de mogelijkheid van blinden maakt het een mooi machientje. De lage opgenomen vermogen is natuurlijk geweldig.

Wij hebben voor deze strobo gekozen om op locaties met weinig stroom toch te kunnen blinde en stroboen.

Al met al zeer tevreden over deze led strobo.

Comment

bedankt tot de meningen en verhalen, tot nu toe

Comment

Reviews -> Verlichting & Decoratie.

Comment

Working...
          X