Announcement

Collapse
No announcement yet.

Natte vettige vloer dankzij rookmachine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Natte vettige vloer dankzij rookmachine

Ik heb sinds een tijdje volgende rookmachine: Bax WSM01 MKII
    en gebruik JEM rookvloeistof: http://www.bax-shop.nl/rook-vloeisto...f-5-liter.html

Heb ook nog een andere goedkope vloeistof geprobeerd maar met beide krijg ik hoe dan ook na een paar keer rook uit te stoten een vettige natte aanslag op de vloer. Toestel staat op een kistje of dergelijke op een 20 cm van de grond). Als ik het hoger plaats of ophang dan merk ik dat er zelfs heet spul uitgespuwd wordt wat al helemaal niet wenselijk is.

Ligt dit nu aan een defect van het rookmachine? Slechte 'ontbranding' of zo? Het maakt kennelijk ook niet uit of ik heel gedoseerd of 'volle bak' te werk ga. Het was onlangs op een trouwfeest zo erg die natte vloer dat er iemand uitschoof, bijna enkel verstuikt had en de boel opgedweild moest worden :shock:

Rookmachine even bij ons langsbrengen, heeft vermoedelijk een niet goed afgestelde thermostaat.

Comment

Hee renio,

Een rookmachine hoor inderdaad geen 'heet spul' te spuiten.
      de rook vloeistof in van zichzel;f een vettige vloeistof zeker als dit op een egale/gladde ondergrond terecht komt hier moer je dan ook erg mee oppassen want als er iets verkeerd gaat is dat de verantwoording van jou!

wat je ff moet proberen is om de rookmachine met kalkvrij water ff uit te spuiten! als die dan ook water meespuit weetje dat er iets niet goed zit bij de thermostaat of de pomp in je tank.

je moet hem dan ff laten repareren of een nieuwe bestellen.\

Ik hoor het wel van je!

gr.

Frank

Comment

bedankt voor de snelle reacties!

ik was net van plan paar nieuwe spullen te bestellen bij Bax Shop (niet rook-machine gerelateerde dingen). Jammer genoeg woon ik veraf van de winkel en zal 'even langskomen' niet lukken. Is er een andere mogelijkheid?

Comment

Terugsturen natuurlijk. Maar dan duurt het langer voor je hem weer terugkrijgt.

Comment

Vaak is dat binnen 1 week al helemaal geregeld hoor! Stuurde een tijdje terug 3 led parren terug, 4 dagen werden drie gerepareerde weer terug gestuurd!

Wel goed verpakken he! En even formuliertje invullen, en natuurlijk even melden wat er precies moet gebeuren!

Comment

Lees alles over retourzendingen op www.bax-shop.nl/retouren.

Bij twijfel kun je altijd de helpdesk contacteren!

Comment

Bedankt! Gisteren nog telefoon gekregen van Bax Shop medewerker met de mededeling dat ik het kosteloos kan opsturen en laten fixen... zou dus een afregeling van de thermostaat zijn.
                Ik heb het toestel zonet via Kiala verstuurd! :)

Comment

Bij onze wst-01 vind Ik ook wel eens druppels terug op de spuitkop... Zou Ik deze dan ook terug kunnen sturen? We hebben wel de doos niet meer, die staan hier anders in de weg... Ik zou wel graag naar de opendag komen maar de afstand is helaas te groot hiervoor...

Comment

Bel even met onze helpdesk hiervoor.

Comment

zonet even gebeld met de helpdesk om te informeren hoe het met herstelling zit... toestel is retour binnen gekomen op 12 oktober... jammer genoeg blijkt er enige backlog te zijn bij de hersteldienst... nu vrees ik dat ik het toestel niet terug heb tegen m'n volgend feest op 26 oktober. Vandaar even gevraagd of men er rekening mee kon houden...
                      Misschien even via deze weg ook een duwtje in de rug geven...? ;)

Comment

Ik heb helaas geen invloed op de situatie van de retouren-afdeling c.q. reparatieservice, dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen op dit moment. ;)

Comment

Misschien kan iemand op dit forum een reserve aanbieden als je zegt waar hij heen moet...

Comment

of in noodgeval eentje extern huren, en als de klant er mee akoord gaat door rekenen...

Comment

Kost moeite, kost geld. Hij zit niet voor niets op een Nederlands of Belgisch forum, we zijn geen concurrenten hier. We zijn hier om elkaar te helpen toch?

Comment

Working...
                              X