Announcement

Collapse
No announcement yet.

KLS 801 set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is een zo' n t bar met ingebouwde programmas die je op autosound laat werken niets voor jou ( voor de parren althans) neemt (bijna) geen plaats extra in
    Last edited by Mathias Van Rechem; Tuesday-09-10-2012, 22:36.

Comment

Bij de KLS kan je hem op geluids gestuurd zetten. Enig nadeel, het wordt 'n standje kermis. Maar 1 ding, programmeren, heb je echt zo gedaan! Ik ben zelf binnen 15 min klaar, met ongeveer 4 complete programma's. Verdiep je anders eens even in DMX. Hier op het bax-forum is er veel over te vinden.

Comment

Iets simpels i.d.d. Maar dan wel met remote bediening. Of een uitgebreidere controller met goede presets. Of een dimmer die ook door de presets van de lampen kan cyclen

Comment

Echt, zo moeilijk is dat niet! Ik heb binnen vijf minuten een showtje van 4 parren en 2 lasers klaar

Comment

Ok, ga me wel ff inlezen, maar wat ik niet snap, moet ik dan alles in scenes zetten en deze combineren tot chases?
            Kan ik niet gewoon iedere par een eigen fader geven? En het knopje erboven om presets te cyclen? En dan bijv 1 fader voor de strobo waar de fader de intensiteit doet? Dus gewoon live een beetje faders rijden nadat je de unit 1x vertld heb welke fader voor welke lamp is? Of denk ik te simpel?

Comment

Dit kan allemaal maar dan komt er wel even een andere tafel bij kijken. Standje budget keer 4 als ik een gok mag doen. Ook zal de tafel dan groter worden / zijn. Er zijn wel controllers die je zo kan aansluiten op de kls 801 met je wensen maar dan heb je weer niet de mogelijkheid om de rest te bedienen met de controller en moet je er dus weer 2 mee gaan nemen. De laatste mogelijkheid is nog met software maat je gaf al aan geen pc te willen meenemen

Comment

Idd, pc ben ik net klaar mee, eurolite http://www.bax-shop.nl/led-controlle...l#.UHT-xykaySM lijkt me ook wel wat, dan heb ik alleen nog en remote voor de strobo nodig.

Comment

De KLS 800 is een hele leuke set en je krijgt er een gratis softbag bij die het setje goed beschermt. Ik gebruik 2 KLS 800 balken en zou niets anders meer willen, mijn ledparren liggen nu werkloos in de opslag.

Als je de KLS gemakkelijk en simpel wil besturen dan kan je er de voetcontroller bij kopen, maar in jou geval kan je dan enkel de KLS 800 besturen en niet je strobo en ander licht en wil je daar geen dmx controller voor gebruiken dan is er nog een switscher waar je lampen of ander apparatuur mee aan of uit kan zetten, al zul je dit wel vlug saai vinden.

Ikzelf gebruik quelux als besturing en daar ben ik heel tevreden mee, maar dan zit je terug vast aan een laptop en quelux kost dan ook rond de 400 euro.

Ik ken ook niets van dmx, maar gelukkig heb ik hulp gekregen van iemand op het forum die alles heeft komen programeren bij mij thuis en achteraf nog een tutorial heeft geschreven hoe ikzelf de kls en mijn ledparren moet programeren en dat lukt nu zonder enig probleem. Nu ik thuis zit wegens een arbeidsongeval zal ik morgen al mijn programma's er eens uitgooien (KLS + ledparren) en opnieuw wat andere programma's maken.

Comment

Ik denk dat ik voor de eurolite controller hierboven ga en voor de showtec unit en strobo gewoon een simpele remote haal om door presets te cyclen.
                    Lijkt me meer dan genoeg, licht is voor mij echt bijzaak en 9 v/d 10x in een preset te draaien, maar zo'n 801 set is een beetje speelruimte leuk dus lijkt me die dedicated unit prima. Verder uitbreien doe ik toch niet, of er moet nog eens een 2e 801 set bijkomen, maar die kan dan in serie mee. Heb geen lichtfettish en zit toch meestal in achtertuinen, huiskamers en buurthuizen. Compact, snel op en afbouwen en direct resultaat zijn essentieel

Comment

he, neem gwn software , ben je van alles af, het kost bijna niks en je kan direct aan de slag, super veel opties . gwn heel goed

Comment

nee wil geen laptop meer mee of moet met DMX software op ipad kunnen?

Comment

draai nu met Rekordbox op iPad, laptop is echt passé

Comment

haha, nee dmx software kan nog niet op ipad.
                            maar ik zou gwn voor scanmaster 16/2 gaan dan .
                            het is wel 19 inch. maar dat is eigenlijk alles (of het is groter) het enige wat kleine is zijn die led controllertjes

Comment

De set is besteld, met de dedicated KLS mixer, strobo intensiteit patch ik dan met het vrij beschikbare dmx kanaal en LED BAR laat ik gewoon lekker z'n ding blijven doen met een v/d 40 presets op de beat. Hiermee is tevens m'n set compleet :D

Hoog tijd voor wat gigs....

Comment

Vandaag de set binnengekregen, ff het juiste DMX kanaal op de 801 set ingesteld en gaan, de kleuren knoppen zijn super inteniteit ook, ritmr op muziek of intern, had binnen 5 min uitgevonden hoe je par1 tot 4 individueel van klur veranderd en dimt of laat flitsen.

Voor exact de juiste balans tussen intuitief gebruiksgemak en flexibiliteit

Comment

Working...
                                X