Announcement

Collapse
No announcement yet.

Strobo's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Strobo's

Ik wil graag twee strobo's om mijn lichtsetje aan te vullen.
    Maar welke strobo moet ik nemen? Max budget per stuk is 20 euro.

En moet ik nog andere dingen aanschaffen bij de strobo's?

Welke lichtapparatuur (controllers, dmx?) heb je al?

Wellicht kan je de strobo dan bedienen hiermee?

Verder is 20 euro echt heel weinig voor 2 degelijke strobo's. Misschien 40 euro verdubbelen dan heb je 1 van deze. Daar ga je gegarandeerd meer plezier van beleven dan die goedkope groene strobo's, die na 2-3 feestjes wel over en uit zijn!

Comment

Ik vind ze eigenlijk net iets te duur.
      Is er misschien iets anders voor 50-60 euro?

Ik heb nog geen dmx controller.
      Ik wil er wel graag een aanschaffen voor mijn eurolite kls 200 setje.
      Dus welke controler kan ik voor de strobo's en mijn kls setje geruiken?

Comment

Je hebt de KLS-200 set al. Daar zit een al een strobo functie op, zeker in combinatie met een lichtsturing. Aangezien je een strobo maar af en toe even moet gebruiken zou je je KLS daar voor kunnen gebruiken, heb je verder geen aanschafkosten.

Comment

Ik heb de eurolite cob led strobo, met kls 801, de led strobo is toch echt wel andere koek

Comment

Oke bedankt!
            Welke controller raden jullie mij aan?
            Eisen:
            -minimaal 6 kanaals
            -het liefst minder dan 80 euro
            -een functie dat je het geluids gestuurd kan laten lopen

Comment

Ik zou de Eurolite DMX LED Operator 4 nemen, is even meer dan €80,- , maar deze is bij uitstek geschikt voor o.a. de KLS setjes. Dit is de link naar de webshop:
              http://www.bax-shop.nl/led-controlle...l#.UH2-QWeeguE

Comment

Ik heb zelf de sm 8/2 van showtec. Ben er erg tevreden over. Ik weet niet zeker of je hiermee de geluids gestuurde modus van je parren kan oproepen. Maar ga er van uit van wel. Staat er 1 in de b stock. Voor 58 euries!

Comment

Zou de eurolite operator 2 ook goed zijn?

Comment

Ik vraag me af of die wel met de KLS setjes kan werken. Dit geld voor de Showtec, de Eurolite Led Operator 2 werkt so wie so niet met de KLS.
                    Last edited by René Sance; Tuesday-16-10-2012, 22:13.

Comment

Misschien weet ronnie of nijst001 of het kan?

Comment

Ik heb ook de led operator 4 werkt idd super met de 801 set, vond alles zelf pogrammeren veels te complex en omslachtig...

Comment

Let wel alsjeblieft op dat de Showtec LED Operator 4 en de Eurolite LED Operator 4 twee hele verschillende producten zijn.

De Eurolite LED Operator 4 werkt probleemloos met KLS-systemen (dus ook de 400/401, 800/801, etc.). Het is dan ook vrijwel de enige, simpele DMX-controller die voor de KLS-systemen te verkrijgen is.

Comment

Is er misschien een andere led controller van een ander merk die het doet met mijn kls setje?

Comment

Kans is nihil.

- De meeste controllers zijn voor een bepaalde serie LED-parren met een bepaalde indeling ontworpen.
                              - De meeste controllers zijn ontworpen om steeds losse parren aan te sturen. De KLS heeft RGB per kanaal, maar een gezamenlijke master en strobe functie.

Je kunt ook een 'normale' DMX-controller nemen, maar dan zul je zelf moeten programmeren.

Comment

Working...
                              X