Announcement

Collapse
No announcement yet.

Strobo's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De link was waarschijnlijk verkeerd.

Ik bedoel de Eurolite LED Bar Black.
    Kan ik die direct met een dmx kabel aansluiten op de eurolite operator 4?

Sorry dat ik zo veel vragen stel.
    Ik heb weinig verstand van verlichting.

Comment

ja eurolite led bars zijn voorgeprogrammeerd en kunnen er dus direct zonder poespas op

Comment

Oke bedankt!

Comment

Ik wil ook graag nog een rookmachine.
          Maar wat raden jullie aan om als eerst te nemen?

Comment

Zorg eerst dat je basislicht in orde is, dan kun je het daarna accentueren met je rookmachine. ;)

Comment

De lichtsturing is niet heel belangrijk want de kls 200 heeft al verschillende modus.

Comment

Geloof me, op de ingebouwde modi van de KLS setjes ben jij en, belangrijker, het publiek snel uitgekeken. Met de Eurolite DMX LED Operator 4 kun je veel meer rust en afwisseling in je lichtshow brengen zonder veel moeite. Ik zou de lichtsturing eerst aanschaffen en als je dan weer iets te besteden hebt voor een rookmachine gaan kijken.

Comment

Originally posted by René Sance View Post
                  Geloof me, op de ingebouwde modi van de KLS setjes ben jij en, belangrijker, het publiek snel uitgekeken. Met de Eurolite DMX LED Operator 4 kun je veel meer rust en afwisseling in je lichtshow brengen zonder veel moeite. Ik zou de lichtsturing eerst aanschaffen en als je dan weer iets te besteden hebt voor een rookmachine gaan kijken.
                  Tja gedeeltelijk wel met je eens maar ook voor een deel niet.Eigenlijk vooral het deel dat de lampen weinig leuks stand alone kunnen. Ik weet niet precies de voorgeprogrammeerde show van een kls 200 en of deze vergelijkbaar is aan de kls 801. Is dit wel het geval dan valt het allemaal reuze mee in automatische modus. Redelijk rustige afwisselende show die niet erg snel zal gaan vervelen. Een controller is beter dat zeer zeker. Ik ben ook liever in controlle. Maar dan is het toch al wel een mindere must dan met de meeste andere stand alone modussen.

Dan een rookmachine. je wil niet vaak weten hoe vaak wij hem niet mogen of kunnen gebruiken. Ik kan niet tegen de rook, er hangen melders, ik vind dat de rook stinkt, het mag hier gewoon niet. Bla bla bla. Ze zien rook en het is in erg veel gevallen al meteen ho stop ho. Ookal ruik je hem helemaal niet en stinkt het ook niet. Vreemd genoeg denken mensen al meteen van hmmmm ja maar dat gaat niet gebeuren want.....

Dus tja hier zou ik nog niet zo heel erg veel druk over gaan maken als je er nog niet 1 hebt. Het is natuurlijk stukken mooier voor je licht maar gek genoeg mag het vaak niet. ( helaas )

Een strobo gebruiken we eigenlik alleen bij grotere klussen. Je hebt namelijk ookal snel een sterkere strobo nodig als je een echt effect van de stobo wil hebben. Helaas heb je dan vaak ookal meer stroom nodig. Je hebt wel led strobos die minder gebruiken ( hebben zelf een 3 tal ignitor 6 ) deze doen het redelijk aardig maar echt super heftige zijn het nog niet. Ook zit dit ver boven je budget.

Dus tja strobo :S nee zou ik nog niet doen. Ik zou me er niet zo heel druk over maken. Eerst lekker setje parren ( zoals al vaak gezegt ) daarna wat leuke effecten of een eventuele scanner setje. Een rookmachine ( liever hazer zeuren mensen minder snel ) is natuurlijk erg fijn om te mogen gebruiken. Kom je vaak op plaatsen waar je hem toch niet mag gebruiken zou ik hem nog niet kopen. Heb je dit alles op orde. Ga dan kijken voor een echt leuke goede strobo of een eventuele fatsoenlijke laser.

Comment

Ik ben met de kls801 + eurolite cob led strobo en m'n led bar erg tevreden
                    De bar kn leuke movingheadvachtigebpatroontjes doen en vult vooral een achterwnd en plafond leuk dwars door de ruimte, de strobo laat ik vaak op de bpm meeflitsen, vooral als het verder donker is geveb die witte flitsen op de beat lekker sfeertje door de andere rustigere patronen heen

Comment

Oke dan ga ik eerst voof de led controller.

Comment

Lijkt me verstandig

Comment

Working...
                        X