Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke led par set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke led par set

beste baxshop forum gasten.

mijn losse showtec parren hebben het begeven dus vandaar dat ik opzoek ben naar een nieuwe set.
    ik heb laatst mijn dmx controller de deur uitgedaan omdat we compact willen blijven.

ik heb de volgende sets ingedachten.

ik weet alleen niet of het echt meer waarde heeft de dubbel zo hoge prijzen.

ik heb gezien:
    kls 150-
    205 euro(niet dmx gestuurd) excl statief (moet er ook nog bij)

kls 200-

kls 801- http://www.bax-shop.nl/complete-led-...l#.UH3DacVmKSo
    excl statief (moet er ook nog bij) vind ik eigenlijk net iets te prijzig want mn budget is max 400.

Showtec power led set.
    Showtec Compact Power Light Set MKII koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

zit alles bij.

Ik zou die 9 euro bijpassen en gaan voor de KLS 801. Een geweldige bak licht en bovendien erg mooie kleuren door de TCL kleurenmenging. Een statief had je vast ook al voor je LED parren.

Comment

Ik heb sinds vorige week ook de 801, superset, aanrader.

Comment

ik heb geen statief meer die was ook niks waard. heb wel een luidspreker statief van konin Meyer over...
        en die showtec is toch ook TCL of niet?

Comment

he, je kan ook 3 van die showtec mega led par compact tri led dingen kopen. kosten 70ps en dan ben je voor 240 klaar.
          en dan nog zon simpel lichtbrugje kopen (laddetruss) voor ca100 euro

zelf heb ik eurolite sls 7 maar voor 4 kom je dan op 540 dus is dat iets te duur voor jouw

Comment

en die showtec is inderdaag tcl. maar mischien wist je het al maar je hebt nu ook qcl dus met nog een witte modulle erbij

Comment

Ik zou zeker voor de KLS-801 gaan. Echt een prima ding, en ook zeer compact. Lekker fel en veel mogelijkheden qua gebruik. Alles zit op 1 balkje, dus ook geen gedoe met lelijke kabels.

Comment

oke ik twijfel nu tussen de kls 801 vs de lightmaxx CLS 2, de kls 801 is ongeveer 440 met stand, en de CLS 2 is 350 met stand, dus dat scheelt bijna 90 euro. tenzij ik natuurlijk de kls set aanschaf op deze zaterdag, aangezien ik dan 7.5% korting heb.
                maar wat zijn de verschillen?

en welke stand is te adviseren bij de kls 801? mits ik die kies.

Comment

Lightmaxx is eigenlijk het zelfde als de KLS. Alleen heb je bij de CLS2 een fijner display.

Bij de KLS kan je 4 apparaten van direct stroom voorzien, bij de CLS2 is dat er maar 1.

Dus dan moet je zelf kijken wat je handiger vindt. Ik zelf zou voor de KLS-801 gaan, maar dat is enkel door de 4 IEC uitgangen, aangezien dat bij mij aardig wat kabels / stekkerblokjes zou schelen. Maar indien je die niet nodig hebt, zou ik zeker voor de CLS2 gaan.

Comment

he voor die 90 euro die je bespaart kan je wel wat stekkerblokjes kopen hoor

Comment

Ja, maar daar gaat het niet om. Je hoeft minder kabels te gebruiken, dus het ziet er netter uit. Stekkerdozen zijn echt niet altijd zo even handig. Dan prik ik liever door, dan steeds een stekkerblok ertussen leggen.

Comment

Wij hebben zelf de CLS2, Daarvoor hadden we 3x eurolite KLS400, maar daar waren we niet tevreden over. Als ik nu mocht kiezen zou ik toch voor de KLS801 gaan, omdat deze een stukken hogere lichtopbrengst heeft. De leds van Lightmaxx zijn nogal zwak...

Comment

oke daar heb ik iets aan, is er ook nog een reden waarom niemand de showtec compact power set niet noemt?

Comment

showtec lijkt (ze doen precies hetzelfde, zelfde specs, en zelfde uiterlijk) heel erg op eurolite kls801 , alleen denk ik dat showtec wat minder kwaliteit heeft, maar wel een lagere prijs

Comment

Originally posted by nigelgein View Post
                              showtec lijkt (ze doen precies hetzelfde, zelfde specs, en zelfde uiterlijk) heel erg op eurolite kls801 , alleen denk ik dat showtec wat minder kwaliteit heeft, maar wel een lagere prijs
                              En baseer je je nu op feiten, of ga je er gewoon van uit omdat iets minder kost, dat het minder goed is...
                              Wij hebben hier de Showtec compact light en compact high power sets al geruime tijd in gebruik en hebben hier tot nog toe nog geen enkel probleem mee ondervonden.
                              En voor spullen die wekelijks weg zijn en toch wel al zwaar (mis)(ge)bruikt zijn mogen we er echt niet van klagen.

Een reden waarom ik nu wel naar de KLS zou overstappen is het feit dat er voor de kls een controller verkrijgbaar is waarmee je de 4 spots afzonderlijk kan sturen en deze bestaat voor de showtec compactlights (nog) niet.
                              Last edited by showtechnics; Sunday-28-10-2012, 00:51.

Comment

Working...
                              X