Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
vanavond heeft het setje bewezen dat teveel licht kan, het irriteerde enorm, ook al keek je de andere kant in, ik ben nu opzoek naar een dmx controller om de set mee te kunnen dimmen. wie heeft er een idee welke dmx controller?
ik draai nu met traktor op een laptop met een i5 procesor en 4gb ram zou ik naast traktor ook bijvoorbeeld daslicht of sweetlight op de achtergrond kunnen draaien?
Daslight kan je gerust op de achtergrond draaien op zon laptop. Als je een Android of Apple hebt, kan je ook een app erop zetten en je daslight met WiFi besturen...
De software wat jij het fijnste vind... De meeste softwares werken met een dongel, en een graris downloadbare software. Probeer maar eens wat uit! Voorbeelden: Daslight 3, Sunlite, Lumidesk, Freestyler, Sweetlight, american dj mydmx, cuelux...
Ik draai cuelux en traktor/VirtualDj tegelijk op 1 MacBook. Nog nooit vastgelopen, of gehaperd. Processor weet ik niet maar niet meer dan i 5, en de ram is 4gb.
de chamsys software is ook netjes, ze hebben een dongeltje voor 12 euro of zo dacht ik.
doet het 5 uur aan een gesloten, na die 5 uur even uit de usb en weer terug en weer 5 uur gas er op.
de chamsys software is ook netjes, ze hebben een dongeltje voor 12 euro of zo dacht ik.
doet het 5 uur aan een gesloten, na die 5 uur even uit de usb en weer terug en weer 5 uur gas er op.
Gewoon een dmx for all dongel kiezen die bij je past kwa bouw, budget en eigenschappen en gaan met die kar. Als jij je dongel eruit en erin moet doen zou ik toch eens kijken wat er aan de hand is. Ik zou het niet fijn vinden om ff donker te staan.
Chamsys is verder inderdaad goede software helaas ook erg complex en vrij heavy om te leren. Dus tja is het voor wat eenvoudig licht aan te sturen zou het niet mijn eerste keuze zijn.
Comment