Announcement

Collapse
No announcement yet.

Avolites Titan Mobile

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ronennieshow View Post
    @ nijst je hebt pm
    Ik heb niks binnen hier...

Comment

Is het ook mogelijk om een functie van een head, bijvoorbeeld de prisma rotatiesnelheid op een playback te zetten? Sorry dat ik zo veel vragen stel, ik zoek wel altijd eerst in de handleiding...

Comment

Even een update: Ik kom er net achter dat PL&S in mijn vakantie valt. Daarom gaan we hoogstwaarschijnlijk dan naar Frankfurt. Tegen die tijd zal Cuelux pro ook wel gepresenteerd worden daar. Dan kunnen we mooi daar een beslissing nemen.

Comment

Wil je per se met een software controller werken, wellicht is een tweedehands avolites tiger ook een goede optie?

Comment

Ik wil graag kunnen werken met kleuren, en op de normale blauw/zwarte schermpjes op de normale avo's gaat dat niet. Dit omdat we veel LED hebben en je reageert sneller op een kleur blauw dan het woordje Blauw, toch? Als ik een tafel met titan software kan vinden tweede hands, dan is dat wel een optie. Maar we gaan waarschijnlijk nog niet veranderen voordat Cuelux pro op de markt is.

Comment

Volgens mij heb je bij de titan software ook gewoon grijz /blauweige buttons met daarin de tekst "blauw", je kunt alleen eventueel het kleuren pallet gebruiken.

Comment

Op de titan software kan ik op mijn scherm werken met pallets, en met de nieuwe quicksketch mogelijkheden geeft hij de knop wat ik maak direct de kleur wat ik heb geprogrammeerd.
                Dit werkt in principe wel fijn. Links ernaast de groepen. Zeg groep 10 en jij in blauw, groep 12 selecteren jij groen. En klaar...

Comment

Is het trouwens ook mogelijk om een functie van een head, bijvoorbeeld de prisma rotatiesnelheid op een playback te zetten?

Comment

Op een klassieke Pearl kun je ook met kleuren werken... Men neme een rol gaffa en een berg gekleurde stiften...

Comment

:idea: Dat wordt een pakje kleur stiften op mijn sinterklaas lijstje ...

Functie als rotatiesnelheid weet ik niet zeker of je die bedienbaar onder een playback kan zetten: je kunt natuurlijk wel een "chase" maken die enkel rotatiesnelheid inhoud.

Comment

Working...
                      X