Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ayra Oso 240b Lichtsturing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ayra Oso 240b Lichtsturing

Hallo,

Ik had even een vraagje, kan ik met deze:
    De Ayra OSO 240B MKII koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

Ook software zoals Freestyler aansturen? Bijvoorbeeld een knop induwen en dan een functie activeren?

Alvast bedankt,
    Milan

Nee dat kan niet. het is geen midi controller. Wel kan je programma's die je hier in maakt gemakkelijk overzetten in freestyler met de goede dongel. De dongel heeft dan een DMX in nodig. maar in principe kan je geen functies van Freestyler triggeren hiermee.

Comment

Wel kan je programma's die je hier in maakt gemakkelijk overzetten in freestyler met de goede dongel.
      Ik snap wat je bedoelt, maar dat zal voor de topicstarter niet de meest handige optie zijn.

@DynaSpan, voor jou is de Elation MidiCon wellicht iets. Dat is echt een MIDI-controller die voor verlichtings-toepassingen ontworpen is.

Comment

Even een vraagje vanuit mijn kant. Ik heb een scanmaster 8/2, en Cuelux. Kan ik dan ook met midi de cuelux besturen met de scanmaster?

Comment

Uit de manual:
          Midi/Add button
          Activates MIDI external control and also...
          Nee dus. Dit apparaat kan alleen MIDI-signalen van externe apparatuur ontvangen, niet uitsturen.

Comment

Bedankt voor je antwoord!
            Jammer dat het niet kan...

Comment

Working...
            X