Announcement

Collapse
No announcement yet.

geurvloestof wel/nee en welke ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geurvloestof wel/nee en welke ?

hoi,

ik ben hobby dj met zeer beginnende drive-in .
    ik heb standaard dmx rookmachine .
    ik zat te denken dat het mischien wel leuks is om een kleurvloeistof erbij te doen.

om je ff een idee te geven wat ik doe.
    kleine dancefeestje/discos voor jongeren zonder thema.

Kleurvloeistof? Bestaat dat dan?
    In de titel staat geurvloeistof, in de tekst kleur. Kleur bestaat voor zover ik weet niet.
    Geurvloeistof is niet per se nodig. Alleen als er veel mensen roken en er veel bier gedronken word, kan dat nog wel eens fijn zijn. Maar ja, roken mag niet meer binnen, en je draait voor jongeren, dus die drinken/roken niet.
    Heb je al basislicht (parren, het liefst LED parren)?

Comment

Ik zelf ben sterk tegen geurtjes in je rookmachine. De meeste rookvloeistof is al geurloos (bv zr mix). En laten meer troep achter dan dat er al in zat ;-). Dus eigenlijk na elke keer dat je tank leeg is zal je hem al moeten schoon maken.
      Heb dit ooit gedaan in mijn vorige rookmachine en dit was zeker geen succes, na 3x de tank bijvullen (met geurvloeistof) kon ik dat hele ding de kliko in klakken.

Comment

he djma5treat ik bedoel idd geurvloeistof.'
        ik heb al wel verlichting (2 tornado scans, 2 adj dj scans, 3 eurolite sls7 led parren) en de scans hangen op een statiefje parretjes heb ik op de grond (tijdelijk tot de money voor truss eris). en die geurtjes (zweed e.d. en toch wel af en toe een biertje) die komen er wel hoor.

he janpetersen.
        ik zit ook nog tetwijfelen over zr mix of showtec, want zr mix is 2x zo duur lees ook slechte recensies erover en de showtec ken ik al (heb ik niet in me machine, maar een vriend van me heeft die, en dat werkt op zig goed, ik weet natuurlijk niet hoe zijn machine eruitziet...)
        maar het gaat mij niet op de vloeistof reukloos is , maar ik wel wat extras toevoegen

Comment

De jem zr mix is zoo veel beter. Had ook eerst van die showtec zooi. Maar nu ook de zr mix. Wat een verschil. Blijft heel wat langer hangen. En zo vaak hoef je zo'n jerrycan niet te kopen, die 8 euro is het echt helemaal waard ;-)

Comment

het is toch 2x zo duur...... en ik lees bij bijna alle recensie dat de rook te dicht is

Comment

Die van de zr?? Nee hoor valt echt reuze mee hoor. 5Liter vloeistof maak ik niet binnen halfjaar op. En 20 per halfjaar moet toch niet zo'n probleem zijn toch?

Comment

haha, rookvloeistof vliegt er bij mij doorheen, maar dat zal vast aan mij liggen :D , maar ik zal de zr proberen, en als t niet bevalt koop ik de volgende keer weer de showtec

Comment

JEM vloeistof is zeer zuinig. Maakt niet uit of je heel de avond flink door pompt. Ik heb een Antari Fazer, met JEM DJ Fluid erin zitten, over 1 tank, 1 liter doe ik nu al 1 jaar en er zit nog 800ml in. En ongeveer 30 feesten per jaar, dus ga maar na.

Geur, begin er echt niet aan. Mensen klagen dan steeds meer, of ze kunnen net niet tegen dat geurtje of t is weer wat anders..

Comment

Working...
                  X